מיזם מרגש של תיכון שמיר בכפר סבא: תעודות ההצטיינות לבוגרי בית הספר נכתבו בהתאם לכתב ידה של סמלת יעל לייבושור ז”ל

מיזם מרגש של תיכון שמיר בכפר סבא: תעודות ההצטיינות לבוגרי בית הספר נכתבו בהתאם לכתב ידה של סמלת יעל לייבושור ז”ל, תצפיתנית שנפלה בקרב על מוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר*
בחמישי יתקיים טקס סיום מרגש בתיכון שמיר בכפר סבא, כאשר בוגרי מחזור נ”ו הגיעו לסוף מסע הלימודים בתיכון.
במהלך הטקס, יקבלו בוגרי השכבה תעודות הצטיינות, כאשר השנה בחרו בבית הספר לקחת חלק במיזם “אות לחיים”, במסגרתו נכתבו כל תעודות ההצטיינות בהתאם לכתב ידה של סמלת יעל לייבושור ז”ל, תצפיתנית בת 20, שנפלה בשבת ה-7 באוקוטובר בקרב על מוצב נחל עוז. תעודות דומות שנכתבו על בסיס כתב ידה, הוענקו בשבוע שעבר גם למצטיינות ומצטייני שכבות י’ וי”א בתיכון.
“בחרנו לכתוב את תעודות ההצטיינות של הבוגרים וכלל התלמידים בגופן שהוא כתב ידה של סמ”ר יעל לייבושור ז”ל, תצפיתנית שנפלה בתאריך ה7.10 בקרב על מוצב נחל עוז. מיזם ‘אות חיים’ הוא מיזם הנצחה שמציג את כתב ידם של הנופלים במלחמת חרבות ברזל”, *מספרת מנהלת התיכון ליאת בהגלי*. “כתב ידו של אדם, ייחודי ואין דומה לו. הוא משקף משהו מאישיותו, משהו ממנו. יצירת גופן על שמו של נופל תשאיר בעולמנו אות חיים, ולכן בחרנו השנה לכתוב את תעודות ההצטיינות בגופן שהוא כתב ידה של יעל, חיילת אמיצה, שביצעה את תפקידה עד הרגע האחרון בו נפלה”.
*ראש העיר, רפי סער:* “מחובתנו לזכור ולהנציח את זכר הנופלות והנופלים והמיזם המרגש של תיכון שמיר בעירנו, הוא יוזמה נוספת שבתי הספר בכפר סבא עושים מאז שבת ה-7 באוקטובר. מערכת החינוך העירונית, יחד עם בנות ובני הנוער של כפר סבא, מובילים מנהיגות חברתית על בסיס ערכי ההתנדבות, אהבת המולדת, סובלנות וכבוד הדדי, ומביאים גאווה גדולה לעיר בשיעור הגיוס לצה”ל, הצטיינות בתחום הלימודי, יוזמות חברתיות ובעיקר בשיעור התנדבות גבוה בקהילה. העיר כפר סבא ואני גאים בכם”.
יעל לייבושור ז”ל ממושב גיאה, דיווחה וכיוונה בקור רוח את כוחות גולני אל מוקדי החדירה של מחבלי החמאס, בעת שהיא וחברותיה פעלו מחמ”ל המוצב. היא פעלה בנחישות ובאומץ לב עד לנפילתה בעקבות פריצת המחבלים לבסיס ושריפת החמ”ל בו שהו התצפיתניות. משפחתה וחבריה מספרים על צעירה קשובה, רגישה, טובת לב ואוהבת אדם, שעשתה שנת שירות בחברה להגנת הטבע ואשר המקום האהוב עליה היה המדבר.
תיכון שמיר בכפר סבא, שהפך לתיכון טכנולוגי עירוני בשנה שעברה, היה בקיץ האחרון בין ארבעת בתי הספר בעיר שזכו בתגמול ממשרד החינוך בגין הצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי עבור שנת הלימודים תשפ”ג.

תגובות

תגובות