קדימה צורן למען נפגעי שביעי לאוקטובר

שיתוף פעולה מבורך בהובלת היזמית אוליסיה קנטור לבין  התחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בקדימה צורן.
ראשת מועצת קדימה-צורן מזמינה את תושבי המועצה לסדרה של 10 מפגשי חוסן בקבוצה, בראיה הוליסטית מה-30.06.24.
מיזם לב אש, שבראשו עומדת אולסיה קנטור, הוא יוזמה לטיפול במסגרת פרטנית וקבוצתית לניצולי אירועי השבת האיומה  פיגוע הטרור בנובה וטבח 7 באוקטובר.
קנטור רואה חשיבות עליונה במתן מענה רפואי נפשי ובמעטפת תמיכה לנפגעים ולבני משפחותיהם בתהליך השיקום וחזרה לשגרה המיזם עובד מול הרשויות המקומיות על מנת להעניק את הטיפול ההוליסטי והנפשי ישירות לקהילה, לחיבור החשוב של הקהילה לאותו נפגע הנפש, או אדם שמרגיש צורך בטיפול.
פעילות חדשה המיועדת לתושבי קדימה צורן בלבד,  שנועדה עבורם, מגיעה לסייע גם להם. באמצעות המיזם ‘לב אש’ שמובילה היזמית אוליסיה קנטור, מחזקים את החוסן האישי.
 השגרה אינה בדיוק אותו דבר? בואו לדבר על זה יחד ולנסות לפתור את הבעיות על הצד הטוב ביותר, כפי שקורה בשורה של ערים ברחבי ישראל באמצעות המיזם החשוב.
ראשת מועצת קדימה-צורן קרן גרין, מזמינה את תושבי המועצה לסדרה מרגשת ומחזקת של 10 מפגשי חוסן בקבוצה, בראיה הוליסטית טיפולית שיונחו ע”י שני מנחים מובילים בספרייה במתנ”ס צורן, בימי ראשון החל בשעה 19:00, מה-30.06.24. המפגשים אשר מונחים על ידי מיזם “לב אש” של אוליסיה קנטור, מסובסדים וכרוכים בדמי רצינות  במינימום משתתפים.

תגובות

תגובות