13,963 תלמידות ותלמידי גני הילדים ובתי הספר היסודיים ייצאו בשבוע הבא לחופשת הקיץ

13,963 תלמידות ותלמידי גני הילדים ובתי הספר היסודיים ייצאו בשבוע הבא לחופשת הקיץ, בתום שנה של יוזמות חינוכיות, ובדגש על מעטפת לחיזוק החוסן האישי והחברתי של התלמידים

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, בדבריו לתלמידים: “אתם הגאווה שלנו. ראיתי אתכם מסיימים שנת לימודים בתקופה מורכבת וראיתי את המסירות שלכם, את הסקרנות, את הרצון ללמוד ולצמוח, תוך התמודדות עם קשיים, התגברות על מכשולים ותמיד שואפים להגיע רחוק יותר. אני מבקש מכם: היו חברים טובים זה לזה, האמינו בעצמכם ואל תוותרו על חלומותיכם”

ביום שני הבא, 1/7/2024, תיפתח חופשת הקיץ עבור 13,963 תלמידות ותלמידי גני הילדים העירוניים ובתי הספר היסודיים בכפר סבא, אשר יצטרפו לאלפי תלמידות ותלמידי החטיבות והתיכונים, שסיימו את שנת הלימודים בתאריך 20/6.

 

שנת הלימודים תשפ”ד התקיימה ברובה בצל המלחמה שנפתחה בשבת ה-7 באוקטובר, במסגרתה פעלה העירייה ליצירת מעטפת ייחודית תומכת ומחבקת ובניית תוכניות חינוכיות וחברתיות עבור התלמידים והוריהם לאורך התקופה המורכבת של למעלה משמונה החודשים האחרונים – בין היתר קו סיוע ומערך תמיכה של השירות הפסיכולוגי-החינוכי, קבוצת תמיכה בית ספריות שהוקמו עבור ילדים שהוריהם גויסו, מפגשי זום להורים עם צוותים חינוכיים וצוותי הפדגוגיה, פעילויות מקוונות, יוזמות חינוכיות ויוזמות התנדבות רבות עבור משפחוות מפונות, חיילים, אנשי הוראה מגויסים, משפחות מגויסים ועוד – באמצעות יחידות העירייה השונות ובשיתוף ההורים.

בין התלמידות והתלמידים שיסיימו את שנת הלימודים: 4,258 ילדים יסיימו את גני הילדים כאשר 1,454 מהם יעלו לכיתה א’ בשנת הלימודים הבאה תשפ”ה. 9,705 תלמידים יסיימו את שנת הלימודים בבתי הספר היסודיים, כאשר 1,720 מהם יפתחו את השנה הבאה בכיתה ז’ בחטיבות בעיר.

 

אלפי ילדות וילדים כבר נרשמו למסגרות בית הספר של החופש וקייטנות הקיץ העירוניות – שיתקיימו בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים העירוניים לאורך חודש יולי ובמהלך חודש אוגוסט. בנוסף, ממשיכה העירייה בימים אלה לקדם את תוכניות הלימוד הייחודיות לתואר ראשון בחינוך ובמסגרת מיזם “מחנכת-מטפלת” עבור תומכות החינוך בעיר, תוך אפשרות ללימודים במחיר מסובסד בשיתוף המכללה האקדמית בית ברל ומרכז השלטון המקומי, ומתוך ראיית חשיבות הכשרת צוותי החינוך וההוראה – למען רווחת התלמידים.

ראש העיר, רפי סער: “אנו מסיימים בימים אלה שנת לימודים בתקופה מורכבת מאוד, שנה של חששות, דאגה ולימודים בצל המלחמה. לאורך כך התקופה שמנו את רווחת הילדים ואת מערכת החינוך העירונית בראש סדר העדיפות, תוך יצירת מגוון מעני תמיכה וסיוע לתלמידים והוריהם, וכך נמשיך גם לאורך חופשת הקיץ. תלמידות ותלמידים העיר הם הגאווה שלנו. אני מאחל לכל התלמידות, התלמידים, ההורים וצוותי החינוך וההוראה – חופשת קיץ מהנה ובטוחה ומצפה לפגוש את כולם בשנת הלימודים תשפ”ה”.

בדבריו לתלמידים, אמר ראש העיר: “אתם הגאווה שלנו. ראיתי אתכם מסיימים שנת לימודים בתקופה מורכבת וראיתי את המסירות שלכם, את הסקרנות, את הרצון ללמוד ולצמוח, תוך התמודדות עם קשיים, התגברות על מכשולים ותמיד שואפים להגיע רחוק יותר. אני מבקש מכם: היו חברים טובים זה לזה, האמינו בעצמכם ואל תוותרו על חלומותיכם. אתם לא לבד. כולנו יחד נבנה עולם טוב יותר של ערבות וכבוד הדדיים, הגשמה עצמית וסובלנות זה לזו”.

תגובות

תגובות