המועמדת לראשות העיר בכפר סבא, הדר לביא, על הפעילה החברתית המוערכת, נועה אזוגי, שהעזה לבקר אותה “מסכנה”

מאת אירית מרק

 

כן, כן ראיתם נכון, שחור על גבי לבן, בקבוצת ווטסאפ שבה יש לפחות 100 חברים שאגב אף אחד מהם לא העז לצאת נגד האמירה המביכה הזו שנכתבה על פעילה חברתית מוערכת מאוד, הפועלת כבר שנים למען שכבות נזקקות בעיר, נועה אזוגי. מי שכינתה את אזוגי “מסכנה”, היא יו”ר מועצת הנשים בעבר, המתמודדת על ראשות העיר בכפר סבא בבחירות האחרונות ואלה שלפניהם

“מסכנה”, כונתה אזוגי באותה קבוצת ווטסאפ הנקראת “כפר סבא מתקדמת – שותפים לדרך”. כ- 100 איש בקבוצה ואף לא אחת או אחד מחה על האמירה המבישה הזו, כנגד אותה פעילה מוכרת ואהודה בכפר סבא.

 

 

 

 

ועל מה ולמה זכתה אזוגי לברכות ומיתוגה כ”מסכנה”, לא יאומן: רק בגלל שהעזה לבקר את הדר לביא.

הרקע: כתבה שנחשפה בעיתון ירוק בסופהשבוע האחרון לפיה הדר לביא ישבה לשיחה עם קבלן שפוטר מהעירייה. על פי הכתבה הרקע לפיטוריו היה העסקת שבחית. השיחה בין לביא לקבלן שפוטר נערכה בהוד השרון.

אזוגי, העלתה ביקורת ושאלות שהפנתה ללביא כאן , אך לא נענתה 

במקום זאת נדהמה לראות עצמה מככבת כ”מסכנה” רק בגלל שהעזה להגיב, לבקר ולשתף הכתבה.

פנינו להדר לביא ושאלנו, מה שנועה כתבה זה נכון? באמת ישבת עם קבלן שהעסיק שבח”ית ?

הדר לביא ענתה “לא”

אנחנו- מה לא. יש כתבה ותמונה שלכם יחד. תוכלי לשלוח תגובה לסיפור הזה? למה בכלל ישבת עם קבלן עירייה שהעסיק שבחית?.

ביקשנו גם התייחסות לטענתה שהכתבה שולמה והתייחסות ל”מסכנה”על אזוגי

 

וזה מה ששלחה לביא

הדר לביא:”כחלק מתפקידי כיו”ר האופוזיציה פנה אלי קבלן ותיק של העירייה (למיטב ידיעתי עבד בעבור העירייה כ-20 שנה) וביקש להיפגש עמי. הסכמתי לפגוש אותו כפי שאני נוהגת עם כל מי שפונה אליי בענייני העיר והעירייה. נפגשתי עם הקבלן, ובמהלך הפגישה הוא סיפר לי בפירוט על החוויה שלו מההתנהלות מול הנהלת העיריה שלדעתו הייתה לא חוקית. הבהרתי שאין לי סמכות לטפל בעניין, והפניתי אותו למשטרה. תמוהה מאוד ה”האשמה” שידעתי שיש טענה שאותו קבלן עבר על חוק כלשהו. מכל מקום, האשמות כנגדו התפרסמו לאחר הפגישה, ומובן שלא היה לי כל מידע קודם. מכאן שכמובן שלא הייתי מודעת להאשמה מול אותו קבלן, והניסיון לשרבב את שמי לסוגיה חמור מאוד ועולה כדי הוצאת דיבה. על כן, אבקש לגנוז כל פרסום שקשור אלי בעניין זה, וככל שלא תעשו כן אפעל באמצעים החוקיים העומדים לרשותי”.

שאלנו את לביא: כשהקבלן ביקש להיפגש עמך, האם לא ציין שפוטר?

לביא השיבה : “שלחתי לך התייחסות. בהצלחה”

השבנו לה “לא שלחת. רק איימת בתביעה. אני אודה להתייחסות לשאלותיי. תודה רבה”.

 

לפניכם הכתבה במלואה באדיבות עיתון ירוק

תגובות

תגובות