חבר המועצה נדב לוויטה נגד חבר המועצה דן בן יהודה “אמירתו כאילו מדובר בהסכם סודי שקרית. האשמה חמורה חסרת כל בסיס!”

חבר המועצה נדב לוויטה נגד חבר המועצה דן בן יהודה “אמירתו כאילו מדובר בהסכם סודי שקרית. האשמה חמורה חסרת כל בסיס!”

 

בישיבת מועצת העיר האחרונה, העלה דן בן יהודה, חבר המועצה מסיעתה של הדר לביא טענות חמורות נגד מינויו של גיא שראל ( שהיה ברשימת יש עתיד), שמונה לעוזר ראש העיר.

“אנחנו לא מצליחים להבין איך מספר 3 מתמנה באופן תמוה, אנחנו לא מאמינים לאמירות שאין קשר, יש המון אנשים טובים כפרסבאים ודווקא מספר 3 של יש עתיד, לא מאמינים. יש כאן הסכם ככל הנראה, לא מאמינים שאין הסכם”.

השאלה שנשאלה אך לא נאמרה סביב שולחן המועצה הייתה האם חבר המועצה דן בן יהודה מדבר בשם עצמו או בשם סיעת הדר לביא? זאת לנוכח השימוש התכוף “אנחנו” לאורך הנאום.

יצוין כי בזמן שבן יהודה העלה הטענות או ההאשמות, אף לא אחד מחברי המועצה הדף אותן בשעת אמת. גם עוזר ראש העיר גיא שראל לא נראה באולם המועצה באותם רגעים.

 

עו”ד סקופ ודן בן יהודה. חברו להדר לביא

 

יו”ר סיעת יש עתיד, נדב לוויטה הודף הטענות “לצערי חבר המועצה בן יהודה אינו מדייק בלשון המעטה. העובדה היא שלראש העיר יש שני עוזרים, כפי שהיה עד עכשיו, מלבד לתקופה קצרה בה הייתה חפיפה מקצועית.

“ההסכם של סיעת “יש עתיד וצעירי כפר סבא” מפורסם לציבור וגלוי לכולם, ואינו כולל דבר מלבד נגיעה בדברים שאנו רוצים לקדם בעיר. והאמירה שלו כאילו מדובר בהסכם סודי שקרית. זוהי האשמה חמורה חסרת כל בסיס! אין הסכם הכולל את מינוי גיא שראל לעוזר ראש העיר. מעבר לכך, גיא התפטר מהסיעה ומהרשימה טרם כניסתו לתפקיד כך שאיננו כבר חבר בסיעתנו. לראש העיר זכות למנות למשרת אמון, את מי שנראה לו לנכון. גיא מוכשר ביותר ובעל יכולות לעשות את התפקיד בצורה הטובה ביותר. מאחל לגיא בהצלחה למען תושבי העיר!”.

נדב לויטה

תגובות

תגובות