מרכז WonderSchool ללימודי אנגלית בכפר סבא, מגן חובה ועד חטיבת ביניים

במרכז כפר סבא, נמצא סטודיו ללימוד אנגלית – WonderSchol מאחורי היוזמה עומדות עטרת מוזס ואלית הירשהורן, שתיהן בעלות ניסיון עשיר בתחום הוראת האנגלית, החינוך המונטסורי והפסיכולוגיה.

WonderSchool  אינו עוד מרכז לימוד רגיל. הוא משלב את עקרונות גישת מונטסורי עם שיטות הוראה מתקדמות, יוצר סביבת למידה ייחודית המדגישה חווייתיות ויצירתיות. “הרגע הזה שאנו רואות את הניצוץ בעיני הילדים, את ההבנה של הילדים שזה אפשרי, שזה כיף, שזה מקדם אותם”, משתפת עטרת, מורה ותיקה לאנגלית בבתי ספר מונטסורים, אשר מביאה עמה ידע רב בהנחיית קבוצות לגילאים צעירים, פסיכולוגיה חיובית וניתוח התנהגות. “זה מה שמניע גם אותנו, את אלית ואותי, אנחנו נהנות מכל רגע!”

המרכז מתמקד בקבוצות קטנות והומוגניות, המאפשרות יחס אישי לכל תלמיד. “במקום הזה אפשר גם להרגיש נוח להתנסות, לטעות, לנסות שוב, לתרגל ובסוף גם מצליחים!”, מוסיפה עטרת.

“בלימודים בקבוצה, הילדים נהנים מאינטראקציה חברתית עשירה, לומדים לתקשר באנגלית עם בני גילם, מה שמחזק את ביטחונם ומיומנויות התקשורת שלהם. הלמידה עם חברים מאפשרת לתלמידים להיחשף לרעיונות ודרכי חשיבה מגוונות, מעשירה את תהליך הלמידה ומרחיבה את אופקיהם.”

אלית, בעלת הסמכה יוקרתית בחינוך מונטסורי ותארים מתקדמים בפסיכולוגית ילדים וניהול מערכות חינוך, מדגישה את חשיבות הסביבה: “הסביבה המונטסורית והביתית שיצרנו כאן היא חלק בלתי נפרד מהחוויה. עיצבנו את המרכז בקפידה כדי ליצור אווירה נעימה ומזמינה, שמעודדת למידה טבעית ויצירתית.”

הגישה המותאמת אישית היא אבן היסוד של .WonderSchool  “אנחנו מתאימות את תכניות הלימוד לגיל התלמידים ולצרכיהם,” מדגישה אלית. “אנחנו משלבות משחקים, דרמה ואמנות בשיעורים שלנו. זה לא רק עוזר בלמידת השפה, אלא גם הופך את התהליך למהנה ומעשיר.”

 WonderSchool מציע מגוון רחב של פעילויות, מעבר לשיעורי אנגלית. “אנחנו מאמינות בגישה הוליסטית ללמידה”, מסבירה עטרת. “לכן, בנוסף לאנגלית, אנחנו מציעות חוגים בפסיכולוגיה חיובית לילדים ודרמה באנגלית.”

התגובות מההורים והילדים מעידות על הצלחת הגישה. אחת האימהות שיתפה: “בני מספר לי בשיחה לפני השינה שכל כך קל ללמוד אנגלית שלא מלחיצים אותך, ושזה באווירה טובה ואתה מרגיש בבית”.

המרכז פתוח לתלמידים מגן חובה ועד חטיבת ביניים, עם תכניות להרחבה בעתיד. “רצינו ליצור מקום שבו כל ילד ירגיש בטוח וישמח ללמוד,” מסכמת עטרת. “אחת התלמידות שלנו כינתה את המרכז ‘הלונה פארק שלי’, וזה בדיוק מה שרצינו להשיג – מקום שהלמידה בו היא חוויה מרגשת ומהנה.”

ההרשמה לWonderSchool  כבר בעיצומה. הורים וילדים המעוניינים להצטרף לחוויית הלמידה הייחודית הזו מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-7716777 או להירשם באמצעות הטופס הבא: https://forms.gle/y14n6oNreDbsgama8

תגובות

תגובות