קרוב ל-30 מיליון הושקעו בבתי הספר בכפר סבא: 16 כיתות חדשות בכצנלסון, באופירה נבון, בגורדון, בהמונטיסורי ועוד

לאורך חופשת הקיץ ביצעה עיריית כפר סבא עבודות בנייה שיפוץ וחידוש של בתי ספר וגני ילדים ברחבי העיר, כחלק מההשקעה העירונית המתמשכת בהקמת מרחבי למידה חדשניים, שיפוצי עומק ויצירת מוסדות חינוך המותאמים לפדגוגיית העתיד.
העבודות, הנאמדות רק השנה בסכום של כ-28 מיליון שקלים, כללו בין היתר סיום בניית שלב ב’ של בית הספר הצומח 80, בניית 16 כיתות חדשות בבתי הספר השונים ביניהם בתיכון כצנלסון, בבית הספר אופירה נבון, בבית הספר גורדון, בבית הספר המונטיסורי ועוד, עבודות ניקיון, גינון, ובטיחות בכל מוסדות החינוך.

בנוסף, בוצעו עבודות שיפוצי עומק מקיפים ופיתוח חצרות משחק בגני ילדים, הקמת מרחבים מוגנים חדשים בחמישה גנים ומרחב מוגן מוסדי גדול בבית הספר אוסישקין, הקמת חצר לימודית בבית הספר ברנר, והעירייה מקדמת, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, את הקמת מבנה הקבע של קריית החינוך הדמוקרטית הייחודית לכפר סבא – קריה הכוללת את זרמי החינוך הדמוקרטי, הסאדברי והמונטיסורי.

כמו כן, בימים אלה נשלמת ועומדת לפני סיום בניית שלב א’ של מרכז המדעים האזורי – מרכז ראשון מסוגו, המוקם בשיתוף מכון ויצמן ומרכז שוורץ/רייסמן. מרכז המדעים האזורי יוביל חינוך ואוריינות למדעים ויאפשר לתלמידות ותלמידי העיר והאזור את איגום הלמידה של תחומי הפיזיקה והכימיה, במרכז מדעי מתקדם וחדשני, אשר יהווה חלק מתוכנית הלימודים של תלמידי מגמות המדעים.

יש לציין, כי עוד ביצעה העירייה במהלך חופשת הקיץ עבודות הנגשה, הכוללות הנגשות שמע, ראיה והנגשה מוטורית בשמונה גני ילדים כמו גם ב-16 בתי ספר, וזאת בנוסף לעבודות בטיחות בכל בתי הספר וגני הילדים, תחזוקה שוטפת, צביעת 40 גני ילדים ו-40 בתי ספר ואולמות ספורט, החלפת החול בכל ארגזי החול שבכל בתי הספר וגני הילדים, הצללה חדשה בבית הספר רחל המשוררת ובתיכון רבי ועבודות ניקיון וגינון בכל מוסדות החינוך בעיר.

ראש העיר, רפי סער: “לאורך כל תקופת חופשת הקיץ עבדנו במרץ על מנת לאפשר לכל תלמידינו לפתוח את השנה החדשה בבתי ספר וגני ילדים משודרגים ומוגנים. אני רוצה להודות לכל הצוותים המקצועיים ולאגף החינוך, על המסירות והעבודה לאורך ימי החופשה, במטרה לפתוח את שנת הלימודים תשפ”ה כסדרה. החינוך נמצא בראש סדר העדיפות העירוני ונמשיך לפעול למען דור העתיד בכפר סבא”.

תגובות

תגובות