בעקבות השביתה מחר, עיריית כפר סבא תאפשר מחר לתלמידי התיכונים כניסה מסובסדת לקאנטרי קלאב כפר סבא

בשל שביתת התיכונים, עיריית כפר סבא, בשיתוף קאנטרי קלאב כפר סבא והוט סינמה, תאפשר לתלמידות ותלמידי התיכונים להיכנס לקאנטרי בעלות מסובסדת של 10 שקלים וצפייה בסרטים ב-15 שקלים”

ראש העיר, רפי סער: “אנו מציעים לתלמידינו פעילות חלופית של זמן הפוגה במטרה להקל עליהם ובתקווה שהמשבר יסתיים והם יוכלו לפתוח את השנה החדשה בקרוב

בעקבות השבתת הלימודים בבתי הספר התיכונים בארץ על ידי ארגון המורים, עיריית כפר סבא תאפשר לתלמידות ותלמידי התיכונים כניסה מסובסדת לקאנטרי קלאב כפר סבא, בשיתוף מלא עם הנהלת הקאנטרי, בניהולו של אדיר שמיר וכניסה מסובסדת לבתי הקולנוע של הוט סינמה באושילנד – במטרה לאפשר לתלמידות ולתלמידים לפרוק מתח ולהעביר את ימי השביתה באופן המחזק את החוסן האישי.

במסגרת שיתוף הפעולה, תתאפשר לתלמידים מחר, יום שני 2/9/2024, כניסה לקאנטרי בעלות של 10 שקלים בלבד, בין השעות 18:00-10:00. כמו כן, יוכלו התלמידות והתלמידים להגיע למתחם אושילנד וליהנות מצפייה בסרטים בהוט סינמה, בהתאם ללו”ז הסרטים במקום, בעלות של 15 שקלים בלבד – אלו בהצגת תעודת זהות או ספח ת.ז של אחד ההורים.

ראש העיר, רפי סער: “בעקבות השבתת פתיחת שנת הלימודים בתיכונים, אנו מציעים לתלמידינו פעילות חלופית של זמן הפוגה במטרה להקל עליהם, לחזקם ובתקווה שהמשבר יסתיים והם יוכלו לפתוח את השנה החדשה בקרוב. אני מאחל להם ולכל תלמידינו שנת לימודים מהנה, מוצלחת ובטוחה”.

תגובות

תגובות