חברת מועצת העיר, שלי סבר: “אל תשלחו את בני המשפחה שלכם לאיים עלי”

חברת הקואליציה, שלי סבר, חשפה אמש בישיבת מועצת העיר, אירועים חמורים שהתרחשו לאחר ישיבת ועדה בשבוע שעבר. לדבריה, בנו, של אחד מחברי האופוזיציה, פנה אליה בווטסאפ, באופן שאינו מכבד ואיים עליה.

סבר, המומה מפניית הבן, שלחה לחבר האופוזיציה מסר חד משמעי כי עליו להפסיק את התקפות בנו עליה “מה שקורה במועצה נשאר במועצה וזה לא ראוי ולא מכובד שקרובי משפחה יהלכו אימים על אף אחד מחברי המועצה, לא מהקואליציה ולא מהאופוזיציה”, כתבה סבר לחבר המועצה “אני מבקשת בכל לשון של בקשה שתבקש מהבן שלך (שאני מבינה שרוצה להגן ולשמור על אבא שלו, ובכל זאת), שלא יאיים עלי ולא יצעק עלי ולא יטיח בי האשמות. זה התפקיד של האופוזיציה לא של בני משפחה. זה לא מכבד אותך וממש לא ראוי. אני בטוחה שאתה יכול להתמודד איתי בעצמך ואלה הם כללי המשחק. משפחה תשאירו בחוץ בבקשה”.

 

 

בישיבת מועצת העיר ביקשה סבר את תשומת הלב הנוכחים במועצת העיר “יש לי תחושה קשה של חוסר בטחון אישי, בשבוע האחרון חוויתי חוויה מאוד מאוד לא נעימה, קיבלתי שורה של הטרדות לטלפון האישי, מבן המשפחה. בה הותקפתי על איך אני מדברת, מי אני ומה אני, נרדוף אותך וכהנה…יש להפסיק הנוהג הזה שבני משפחה פונים לחברי מועצה לתקוף על תוכן הדברים, התהלכתי כארי בסוגר בשבוע האחרון, זאת לאחר שחברת אופוזיציה פנתה לפני מספר חודשים לחמתי. אל תשלחו אלי את בני המשפחה שלכם לאיים עלי. עכשיו זה אני ובפעם הבאה אלך עם הילדים שלי ויצעקו על הילדים שלי. לא שמעתי על דבר כזה שקורה פה בעיר. לערב בני משפחה כחומת הגנה. מעולם לא שלחתי את בעלי, גיסתי למישהו שאמר לי משהו בישיבת מועצה. כל כך מעציב אותי שהגענו לרגע הזה אבל וואלה, הגזמתם!”.

לסרטון מהישיבה לחצו כאן 
לקבוצת כפר סבא שלנו לחצו כאן 

מאת: אירית מרק

תגובות

תגובות