חווית למידה באנגלית מגן חובה ועד חטיבת ביניים

לימוד אנגלית בגיל צעיר הוא קריטי להתפתחות הילד. רכישת שפה נוספת בגיל צעיר מקנה יתרונות רבים, ביניהם פיתוח יכולות קוגניטיביות, שיפור הזיכרון והגברת היכולת להתמודד עם אתגרים חדשים. ילדים שלומדים אנגלית בגיל צעיר מפתחים ביטחון עצמי גבוה יותר ומוטיבציה ללמידה, מה שמוביל להצלחה בלימודים ובחיים בכלל.
עטרת מוזס, שהובילה את הסטודיו ללימודי אנגלית במשך שש שנים, החליטה להרחיב את פעילותה ולחבור לאלית הירשהורן, מומחית בתחומה. יחד, הן יצרו מרחב למידה ייחודי, במרכז כפר-סבא.
מה שמייחד את WonderSchool הוא הדגש על קבוצות קטנות והומוגניות. קבוצות קטנות מאפשרות יחס אישי ומותאם לכל תלמיד, מה שמגביר את האפקטיביות של הלמידה. “הרגע הזה שאנו רואות את הניצוץ בעיני הילדים, את ההבנה של הילדים שזה אפשרי, שזה כיף, שזה מקדם אותם”, מסבירה עטרת מוזס. בסביבה זו, הילדים מרגישים נוח להתנסות, לטעות, לנסות שוב ולבסוף להצליח.”
מרכז WonderSchool משלב את הגישה המונטסורית עם שיטות הוראה מתקדמות, מה שמאפשר חוויית למידה ייחודית, יצירתית ומעשירה. המרכז מציע תכנית לימודים עשירה בשפה האנגלית, לצד חוגים והדרכות בתחומים נוספים כמו פסיכולוגיה חיובית ודרמה.
“הסביבה המונטסורית והביתית שיצרנו כאן היא חלק בלתי נפרד מהחוויה”, מוסיפה אלית הירשהורן. “עיצבנו את המרכז בקפידה כדי ליצור אווירה נעימה ומזמינה, שמעודדת למידה טבעית ויצירתית.”
הניסיון העשיר של עטרת מוזס ואלית הירשהורן מהווה נדבך מרכזי בהצלחת המרכז. עטרת, מורה ותיקה לאנגלית בבתי ספר מונטסוריים, מביאה עמה ידע רב בהנחיית קבוצות לגילאים צעירים, פסיכולוגיה חיובית וניתוח התנהגות. אלית, בעלת הסמכה יוקרתית בחינוך מונטסורי ותארים מתקדמים בפסיכולוגית ילדים וניהול מערכות חינוך, משלבת את מומחיותה בתכניות הלימוד.
המרכז מציע הרבה יותר מסתם שיעורי אנגלית. זהו בית שני לתלמידים, מקום שבו הם יכולים ללמוד, להתפתח וליהנות מחוויית למידה מעשירה ומעצימה.
“רצינו ליצור מקום שבו כל ילד ירגיש בטוח וישמח ללמוד,” מסכמת עטרת. “אחת התלמידות שלנו כינתה את המרכז ‘הלונה פארק שלי’, וזה בדיוק מה שרצינו להשיג – מקום שהלמידה בו היא חוויה מרגשת ומהנה.”

WonderSchool פותח את שעריו לכל מי שמחפש חוויית לימוד אנגלית ייחודית ומעשירה. הלימודים במרכז הם מגן חובה ועד חטיבת ביניים ובהמשך יתווספו שיעורי הכנה לבגרות באנגלית ובעוד מקצועות, וכן לימודי אנגלית למבוגרים, ייעוץ עסקי, AI ועוד.
ההרשמה כבר החלה, וההורים והילדים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-7716777 או להירשם בטופס כדי להצטרף ל”לונה פארק” של למידת האנגלית – חוויה שכל ילד ראוי לה.
https://forms.gle/y14n6oNreDbsgama8

תגובות

תגובות