דניאל אוטמזגין מסיים תפקידו בעיריית כפר סבא

לאחר 4 שנות עשייה למען תושבות ותושבי העיר, עוזר ראש עיריית כפר סבא, עו״ד דניאל אוטמזגין הודיע כי מסיים תפקידו.

מאז הודעתו של אוטמזגין, בקבוצת כפר סבא שלנו, התקבלו אינספור פניות של תושבים ועובדי עירייה שהצרו על עזיבתו תוך פרסום דברי שבח והוקרה על פועלו.

דניאל נולד והתחנך בעיר כפר סבא, למד בחטיבת הביניים שז״ר ובתיכון הרצוג. עורך דין במקצועו, בוגר הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב ובעל שלושה תארים במשפטים, ממשל ומדיניות ציבורית מטעם האוניברסיטאות בר אילן והבינתחומי הרצליה.

מעבר לניסיונו הציבורי והמקצועי, הביא עמו תודעת שירות ברמה גבוהה, הנגיש את מחלקות העירייה לתושבי העיר, פתר ביצירתיות רבה בעיות וסוגיות בירוקרטיות רבות ועשה זאת עם המון אנרגיות טובות, חן ואהבה.

דניאל נבחר במשך שלוש שנים ברציפות כאיש השנה של העיתון ״השרון פוסט״ ו״קול כפר סבא״. בשנת 2020 דורג במגזין ״בית המשפט״ לאחד מעשרת עורכי הדין המבטיחים ביותר בישראל.

במהלך תקופתו בתפקיד, סייע רבות לאלפי תושבות ותושבי העיר בכלל תחומי החיים, הוביל את כנסי ההסברה של פרויקט הדיור לצעירים, סייע לאלפי תושבות ותושבי כפר סבא בכל תחומי החיים: בחינוך, בתרבות, בביטחון, בקהילה, בהנדסה ועוד. סייע בגיוס צעירים לצבא ולאחרונה אף פעל בגיוסם של שלושה נערים שהשתמטו מצה״ל.

בתקופת המלחמה פעל מסביב לשעון על מנת לעדכן את הציבור בעדכוני חירום שוטפים בקבוצות הפייסבוק של כפר סבא שלנו וברשתות החברתיות ועשה זאת כדי למנוע הפצת שמועות והודעות fake שהפחידו הציבור, זאת במטרה לשמור על החוסן הלאומי של תושבי העיר בתקופת חירום ומלחמה.

לאחרונה התגייס למילואים ביחידה לקשרים בינלאומיים בין צה״ל לצבא ארה״ב. דניאל נחשב כאחד מעוזרי הרשויות המשפיעים והנמרצים בישראל והוא ייחסר לנו מאוד.

בהודעתו כתב: ״עברנו יחד תקופה ארוכה…
קדנציה מורכבת שבמהלכה חווינו קורונה, מחאות, מערכות בחירות, מבצעים צבאיים ואת האסון הנורא של ה-7 באוקטובר. אחרי 4 שנות עשייה למען העיר המדהימה שלנו ולמען תושבות ותושבי כפר סבא, החלטתי לסיים את תפקידי.

היה לי העונג והזכות לשרת ולפתח את העיר שלנו ולסייע לציבור בכל תחומי החיים. אני מבקש להודות לראש העיר רפי סער על האמון והגיבוי המלא שהעניק לי כדי שאוכל לעשות את תפקידי בצורה הטובה ביותר.
למנכ״ל העירייה וכל הנהלת העיר על שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת למען פיתוח וקידום העיר. אני רוצה להודות לעובדות ועובדי עיריית כפר סבא המדהימים שלולא שיתוף הפעולה המצוין בינינו כלום לא היה קורה. אני כמובן לא הולך לשום מקום, אמשיך להיות זמין עבורכם ולעדכן אתכם בעשייה בעיר המדהימה שלנו.״

תגובות

תגובות