עיריית כפר סבא חילקה ספר ייחודי לחיזוק החוסן האישי והעצמה לכ-1,500 תלמידות ותלמידי כיתות א’ בעיר

ראש העיר רפי סער נפגש השבוע עם הסופרת אביב דנינו, שכתבה את הספר “כוכבון מאיר את העולם” – ספר שכתבה הסופרת כדי לסייע לבתה בת החמש וחצי להתמודד עם פחדים ואשר חולק לכל תלמידות ותלמידי כיתות א’ בפתיחת שנת הלימודים.
השניים נפגשו במסגרת מפגש של הסופרת עם מחנכות כיתה א’ – במטרה להדריכן כיצד לתווך את הספר לילדים – ספר העצמה המלמד את הילדים והוריהם כיצד להתמודד עם אתגרים, להפוך חסרון ליתרון ואיך למצוא את הכוחות הפנימיים בכל אחת ואחד.
הספר חולק לתלמידי עם ברכת ראש העיר לשנת הלימודים החדשה, כחלק ממיזם לעידוד הקריאה וקידום החוסן האישי של תלמידות ותלמידי העיר, כאשר מחנכות כיתות א’ קיבלו במקביל מארז ללמידה בכיתות.

“הספר מדבר על כוכב שהיו לו פחדים ואיך הצליח להתגבר עליהם בעזרת אימו וכוחותיו הפנימיים, ואין מתאים ממנו לרוח התקופה בה אנו נמצאים – כאמצעי נוסף מחזק ומעצים – לצד התוכנית העירונית שתלווה השנה את מערכת החינוך שלנו בכפר סבא – “יישוב קשוב””, אמר ראש העיר במהלך המפגש המרגש. “התפקיד שלנו, כמחנכים, הורים, אנשי חינוך והוראה והעירייה, הוא לתת לילדות ולילדים את התחושה שהם מוגנים ובטוחים, תוך חיזוק היכולות האישיות של כל אחת ואחד מהם ומיצוי הכישורים הטמונים בהם”.

רצ”ב: ראש העיר רפי סער והסופרת אביב דנינו.

תגובות

תגובות