הרב רפאל ברבי ורעייתו עדנה הם אימפריה של נתינה / מאת יואב חביב

היום זכיתי . זכיתי בענק . אי לכך גם הטור יהיה שונה . שונה לחלוטין . בחרדת קודש יושב אנוכי עם הפלאפון העתיק שלי ( רק האצבע כפולה מאותיות המקלדת ) . ביקרתי היום את הרב רפאל ברבי ורעייתו הרבנית עדנה , בחנות אור מצווה במרכז חאן בבא הנפלא ( בתע”ש ) אני כותב חנות . מילה קטנה . לא דומה לכלום . במרכז נתינה אדיר עסקינן . הרב רפאל הוא רבה של קהילת חב”ד בשכונת נוה זמר ברעננה .

ברם מאז הגיעם כעולים חדשים מצרפת הקימו , כאן אצלנו במושבה , את עמותת אור מצווה כשבמרכזה חנות המזון , המוכרת במחיריי עלות ע”פ אישור אגף הרווחה של עיריית כפר סבא . אני חוזר לבוקר . הרבנית עדנה והרב רפאל . משפחת ברבי היקרה , מקבלת את פניי , בחיוך שובה לב . כדרכם בקודש . ואם בקודש אנו דנים אזיי הרב ברבי מזכה אותי בהנחת תפילין . האמת . התרגשתי . מאד התרגשתי . תודה רפאל . תודה מראש על המישיביירך ליואב בן חיה הלוי .

כל הצדיקים שאתם מכירים . כל המצוות העולות על דעתכם . תוסיפו עוד כהנה וכהנה והריי לכם את הכל תחת קורת גג אחת . הרב רפאל ברבי ורעייתו עדנה הם אימפריה של נתינה . חלוקה של מאות תיקיי בית ספר לילדים שיידם אינה משגת . חליפות לחתנים . שמלות לכלות . טיטולים . מזון תינוקות . רק תגידו . עמותה שפועלת . מבטיחה ומקיימת . צדיקים . אין מילה מדויקת מזו . הרב זיכה אותי היום בהנחת תפילין זה נכון .

אך לא זו הסיבה שאומר זאת : שני אנשים מדהימים שעלו אלינו מצרפת אליי ארץ הקודש . אין מקום הולם מזה להפיץ את האהבה והנתינה שיש בליבם של הרב רפאל ברבי ואשתו הרבנית עדנה . אשריי שבורא עולם זיכני להכירם .

אמרתי לכם : טור שונה . טור אפוף בחרדת קודש אך במקביל גם משלב בצורה מושלמת קודש וחול . ותגידו אתם : מה מדויק יותר הפעם מהסיומת הקבועה של טוריי . חברות וחברים אהובים שלי : לעד זכרו , רק אהבת חינם תנצח . הרבה אהבת חינם . ואגב , התפילות הקבועות שלי נעשו הפעם ביחידות עם הרב המדהים רפאל ברבי . סופשבוע קסום . שלכן ושלכם . יואב

 

תגובות

תגובות