ירכיים מדולדלות – הסיבות, הפתרונות והתהליך האסתטי השיקומי

בעולם שנמצא באובססיה מתמדת על נראות ואסתטיקה, נשים רבות מוצאות את עצמן במאבק שנראה חסר תקווה בתופעה נפוצה עד מאוד. מה זה בעצם ירכיים מדולדלות – הסיבות, הפתרונות והתהליך שאת יכולה לעשות כדי לצאת מהמלכודת הזו, כל אלו יפורטו כאן בצורה ברורה ונגישה, כדי שגם את תדעי מה האפשרויות שלפניך, ותוכלו לבצע בחירות נבונות ואפקטיביות להתמודדות עם הבעיה.

אחד האתגרים במצב זה הוא הגורמים למצב, גורמים לגמרי נורמטיביים. שימו לב כי הסיבות העיקריות למצב של ירכיים מדולדלות כוללות בין היתר הריון ולידה, דבר טבעי במהלך החיים, הגיל וההזדקנות שלנו, דבר שאי אפשר למנוע, ואפילו הגנטיקה שלנו, שוב, דבר שפשוט הגענו איתו לעולם.

אז מה כן אפשר לעשות?

זה נכון שחלק גדול מהסיבות לירכיים מדולדלות הן סיבות שעל פניו אין מה לעשות לגביהן. ועדיין יש סיבות נוספות עליהן בהחלט יש לנו השפעה:

  1. דיאטה מאוזנת – סיבה נפוצה למדי לירכיים מדולדלות, ובכלל להיווצרות של “שקי עור” בצורת עור עודף התלוי על הגוף, זו דיאטת הכסאח והירידה המהירה מדי במשקל. מן הידוע כי ירידה מהירה במשקל יוצרת נזקים רבים לגוף, בריאותיים ואסתטיים כאחד. ירידה הדרגתית והרמונית במשקל מובילה לשגשוג בבריאות, ולעיתים קרובות למניעה של ירכיים מדולדלות.
  2. פעילות גופנית – חוסר פעילות גופנית משפיע גם על אחוזי השומן והצטברותו בגוף, וגם על הטונוס השרירי, אותו מתח שרירים בסיסי שמחזיק את הגוף בצורתו, אסתטית יותר או פחות, בהתאם לאופי הגוף ורמת הטונוס. לכן מן המומלץ לקיים אורח חיים הכולל פעילות גופנית עצימה לאורך כל החיים. העניין הוא שאם את כבר סובלת מירכיים מדולדלות, פעילות גופנית לרוב לא תפתור את המצב, שכן זה כבר מאוחר מדי. 

הפתרון האולטימטיבי ואפקטיבי ביותר בנמצא בימינו הוא דווקא פתרון טכנולוגי-רפואי. בעוד שדיאטה מאוזנת, פעילות גופני ואורח חיים בריא הם אלמנטים הכרחיים שהשפעתם ניכרת בכל האספקטים בחיים, ההשפעה שלהם בדיעבד על ירכיים שכבר הדלדלו איטית אם בכלל.

ניתוח מתיחת ירכיים ניגש באופן ישיר לבעיה ספציפית, ופותר אותה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.

תהליך הניתוח והשינוי במראה הירכיים

כשמשוחחים על ירכיים מדולדלות – הסיבות, הפתרונות והתהליך עצמו חייבים להיות ברורים לגמרי. כעת ניגע באספקט הביצועי, תהליך הניתוח, החל מהחלק הראשוני – למי הניתוח מתאים. בוודאי ישמח אתכם לגלות כי כל עוד אין לכם מחלות רקע משמעותיות, ואתם לא מעשנים, קיים סיכוי סביר וגבוה כי אתם אכן כשירים ליהנות מהניתוח האפקטיבי הזה. כדי לדעת במאת האחוזים, תצטרכו כמובן לגשת לקליניקה ולקבל אבחון וייעוץ פרטני.

תהליך הניתוח יוכתב לפי סוג הניתוח, מתיחה מלאה, חלקית או שאיבת שומן ומתיחת עור משולבים. הניתוח נעשה תחת הרדמה מלאה, במשך שעתיים עד ארבע שעות, עם שלבי החלמה ראשוניים של עד שלושה שבועות, ותהליך הדרגתי בו התוצאות המושלמות מתייצבות לאחר שישה חודשים.

תגובות

תגובות