מהמגרש, לכיסא גלגלים ובחזרה לבמה: אולסי פרי משתף את סיפורו המרגש עם דיירי מגדלי הים התיכון

שחקן הכדורסל האגדי, אולסי פרי, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, הגיע לביקור מרגש בבתי מגדלי הים התיכון בגני תקווה ובנורדיה. במסגרת הביקור הוקרן הסרט הדוקומנטרי “אולסי – הסיפור שלא נגמר”, ולאחר ההקרנה עלה פרי בעצמו לבמה, על אף המגבלות הבריאותיות שמרתקות אותו לכיסא גלגלים, וזכה לתשואות רמות מהקהל.
הסרט מתאר את מסעו המרתק של פרי מאז הגעתו לישראל בשנות השבעים. באותה תקופה, היה השחקן השחור המפורסם ביותר בישראל, דמות שהשפיעה רבות על הציבור הישראלי. בתום הסרט עלה פרי לבמה ושיתף את הדיירים בעלייתו לצמרת הכדורסל הישראלי עם קבוצת מכבי תל אביב, תהילתו כחלק בלתי נפרד מחיי הלילה, ועד לנפילתו ופרישתו.
במהלך הביקור התרחש מפגש מרגש במיוחד בין אגדת הכדורסל לבין ניסים מנדיל, דייר בן 93 במגדלי הים התיכון בגני תקווה. מנדיל, צלם ותיק וחבר קרוב של שחקני מכבי תל אביב לאורך השנים, ליווה את הקבוצה במסעותיה בארץ ובעולם, כולל הנסיעה ההיסטורית לבלגרד, שם זכתה הקבוצה לראשונה בגביע אירופה. ניסים, כיליד המקום ודובר השפה, שימש גם כמתורגמן המשלחת. הקשר האישי בין ניסים לאולסי, שהתהדק במהלך השנים, הפך את המפגש הזה למשמעותי ומרגש במיוחד עבור שניהם.
פרי, שהתמודד לאחרונה עם אתגרי בריאות משמעותיים, כולל קטיעת רגלו, הוכיח שוב את כוח הרצון העוצמתי שלו. הביקור הנדיר הזה לא רק העלה זיכרונות נוסטלגיים, אלא גם נתן השראה על התמודדות עם אתגרים בכל שלב בחיים.
צילום: ניסים מנדיל

תגובות

תגובות