אירוע הוקרה מרגש במיוחד להכרת תודה לעשרות רבות של מתנדבות ומתנדבים בכפר סבא

ביום חמישי האחרון קיימה עיריית כפר סבא, לקראת ציון שנה לפרוץ המלחמה, אירוע הוקרה מרגש במיוחד – להכרת תודה לכל עשרות רבות של מתנדבות ומתנדבים בכפר סבא, שעזבו משפחות, תרמו מזמנם ומכספם למען האחר – למען חיילים, למען הקהילה, האזרחים הוותיקים, משפחות המפונים, הילדים – למען הכלל, תוך שהם מהווים השראה ודוגמה לאכפתיות וערכים של נדיבות לב ואחדות.

האירוע התקיים בהפקת מינהל קהילה וחברה ובשיתוף חמ”ל המתנדבים העירוני בראשותו של ניב גרנות, יו”ר ארגוני המתנדבים בעיר לשעבר, מאיר אהרוני, אשת ראש העיר, מיטל סער, שמאז פרצה המלחמה התגייסה לחזית ההתנדבות הכפר סבאית, והפדרציה היהודית של קולומבוס.

במסגרת האירוע, שהתקיים בקאנטרי קלאב כפר סבא, חולקו תעודות הוקרה לכל המתנדבות והמתנדבים והמתנדבים הרבים נהנו מהופעה של הזמר שמעון בוסקילה.

יש לציין, כי עם פרוץ המלחמה, פתחה עיריית כפר סבא את חמ”ל ההגנה המרכזי, גייס מאות מתנדבות ומתנדבים וסיפק ביגוד וציון לחיילים בשטח, חיבר בין משפחות מפונות למארחות, קיים ערבי הפוגה, חילק דגלים ועוד. בנוסף, הקימה העירייה את הגדוד העירוני החמוש שהורכב ממתנדבים, ויוזמות התנדבות רבות קודמו במוסדות החינוך ובתנועות הנוער בעיר.

ראש העיר, רפי סער: “כפר סבא היא עיר מתנדבת ומאז פרצה המלחמה, חלה עלייה משמעותית בשיעור המתנדבים בעירנו. רוח הנתינה והעזרה לזולת מחממת את הלב והיא זו המאפשרת את החוסן הקהילתי ואת התקווה שנדע ימים טובים יותר. אני רוצה להודות לכל המתנדבות והמתנדבים הרבים בעירנו, על המסירות, הושטת היד לסיוע, התמיכה והפעילות מכל הלב – אתם פניה היפות של החברה הישראלית”.

צילומים: תמיר יהושוע

 

תגובות

תגובות