פסטיבל “בוחרים אמנות בוחרים אהבה”

 פסטיבל אמנות עכשווית 

בוחרים אמנות-בוחרים אהבה # 4 

בסימן תיקווה והתחדשות    

פתיחה חגיגית : יום רביעי, 9.10.2024 בשעה : 19:00

מרכז עמיעד- רחוב עמיעד 12 שוק הפשפשים יפו 

אוצרת : איריס אלחנני

 “בוחרים אמנות  – בוחרים אהבה ” הוא פסטיבל אמנות עכשווית רב תחומי, המתקיים פעמיים בשנה בחלל תעשייתי מרהיב מרכז עמיעד בלב שוק הפשפשים ביפו.  

הפסטיבל “בוחרים אמנות בוחרים אהבה”, נולד ממקום של רצון להנגיש אמנות מוזיאלית למנעד הרחב ביותר של קהלים במרחב מחבק הנגיש לכל נפש .

 הפסטיבל הוקם ע”י האוצרים איריס אלחנני ודורון פולק ומטרתו לתמוך בקהילת האומנים ולחבר את הקהל הרחב לאמנות איכותית ונגישה .

יזמי הפרויקט מאמינים ביכולתה של רוח האדם לשאוב תקווה וחוסן גם מהאירועים הדרמטיים ביותר. על אף כל הכאבים, ביכולתנו לאסוף כוחות ולהצמיח משהו טוב עבורנו ועבור החברה בה אנחנו רוצים לחיות.

בחלל הגלריה של מרכז עמיעד ביפו מציגים 40 אמנים מצוינים תערוכות אישיות הנושאות את המבקר לעולמות של צבע, שמחה, השראה ואסתטיקה מרהיבה ותכנים במנעד רחב. העבודות המוצגות מסמנות מצבים אנושיים ומראות של נופים הנעים בין פיגורטיביות מובהקת עד למחוזות של הפשטה מלאה.

במציאות המורכבת של החברה הישראלית בימים אלו , יש חשיבות להשמיע קולות של תקווה והתחדשות . אנו מאמינים כי לאמנות יש את הכח והיכולת לפתוח את חדרי הלב ולייצר קסם באוויר כפי שאמר פיקאסו “האמנות מנקה את האבק מחיי היום יום.” 

 בפסטיבל ” בוחרים אמנות ” מציע לקהל הרחב הפוגה מחיי היום יום הקשים של השנה האחרונה ולהנות מאמנות משובחת של יוצרים מובילים המציגים במדיות שונות יצירות רבות צבע ,שמחה ואופטימיות במדיות  מגוונות של ציור פיסול, מיקס מדיה פופ ארט בשילוב של אירועי תוכן אמנותיים ,מפגשים עם האומנים, סיורים מודרכים, ערבי אמנות ושירה ,ערבי פרפורמנס ואפילו ערב ריקודי טנגו מסעיר. -חוויה לכל המשפחה. 

 

ירמי לז’ה

 

 

 

האמנים המשתתפים :

ציור: דוד ד’אור, לאו ריי,  הדס שלגמן ,בנצי חגי הלל, ג’וזיאן ונונו, ג’ודי פרחי דליה בורשטיין, חנה חיפץ,,טסה הגיתי , ירמי לז’ה  לימור אז גוריון ,מתי גרינברג, מיקי גולדשטין  ,מיכל פרי, מאי אבן  ,סם חלבי, עומר אודוין  פיליפ בולקיה,  צ’נצ’ל בנגה ,רחל פורת ושלום פלאש .

מיקס מדיה: אנה חייט וסלבה פירסקי ,ארנה כהנר ,דני סבוראי,  דורון פולק ,חדוה ראובן יפעת פרנס , יפה שבת ,מוניקה קליין, רחל נוראל, סיגל עשת שפט,סיגל דה מאיו,  רוני ראובן, שרון יוחאי ,תרצה ולנטיין,  

פיסול: ארז ליוור, בוגדן אפטר  ליאון מג’ר, מאיר מרק נימן, פנינה נדיבי.

 

14.10 בשעה 20:00 יתקיים פרפורמס משותף “בואו נצייר אהבה” עם האמנים דוד ד’אור וסם חלבי והרקדנים עידו לבב ומאיה שיין .בציור שירה ותנועה

 

אתר התערוכה 

) (החל מה 1.10 www.artnetplus.com

ימים ושעות פתיחה

סופי שבוע וערבי חג : 10:00- 16:00

 וחוה”מ סוכות 10:00- 15:00 , 17:00- 20:00

ימי חול 10:00- 15:00  

סיורים מודרכים יתקיימו בכל שבוע בימים א-ג בין השעות 11:00- 14:00 בכל שעה עגולה 

נעילה : 26.10.2024

תגובות

תגובות