נגיד רוטרי הארצי העניק תואר חבר כבוד לראש העיר רפי סער

ביום ראשון השבוע, 13/10/2094, נפגש נגיד רוטרי הארצי, ירון מטר, עם ראש העיר כפר סבא, רפי סער, במסגרת שיתוף הפעולה בין הארגון ההתנדבותי לעירייה וקידום הפעילות של סניף רוטרי כפר סבא.

 

בפגישה נכחו עוד נשיא רוטרי כפר סבא אריה שטריימר, מזכיר הסניף הכפר סבאי צביקה פרל וחבר הסניף, עולי רושטיק.

סניף רוטרי כפר סבא נוסד בשנת 1960 ונחשב לאחד המועדונים המובילים בארגון הפועל ברחבי הארץ. הסניף, הפועל באמצעות מתנדבות ומתנדבים, מפעיל פעילויות שונות למען הקהילה בתחומי מוזיקה, חינוך, סיוע לאזרחים ותיקים ולמעוטי יכולת, תוף שיתוף פעולה מלא.

במהלך המפגש, בו נסקרו פעילות הסניף הכפר סבאי ופעילות הארגון הארצי, העניק נגיד רוטרי הארצי תואר חבר כבוד לראש העיר רפי סער.

ראש העיר, רפי סער: “העיר כפר סבא זכתה וזוכה מפעילותו הענפה של מועדון רוטרי. פרויקטים רבים מתקיימים על ידי ארגון רוטרי והם מעשירים את תושבי העיר. העיר שלנו כפר סבא התברכה בקהילה איכותית, שהערבות ההדדית והעזרה לזולת הם נר לרגליה. עיר של התנדבות ושל קהילה המתחנכת על ערכי הנתינה והסיוע לזולת.
“לאורך כל השנה, אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם ארגון רוטרי ועם אלפים רבים של מתנדבות ומתנדבים תושבי עירנו, שבזכותם הקהילה הכפר סבאית היא קהילה מאוחדת, מחבקת ותומכת. נמשיך לשלב ידיים יחד ולהוביל את כפר סבא ואת תושביה”.

 

תגובות

תגובות