ראש העיר רפי סער נפגש עם סא”ל במיל’ גיא רוסו –במסגרת גיוס תושבים לאוגדת דוד

 

ביום ראשון השבוע, 13/10/2024, נפגש ראש העיר כפר סבא רפי סער עם סא”ל במיל’ גיא רוסו – מג”ד גדוד המילואים החדש המוקם באזור השרון במסגרת אוגדת דוד – אוגדת מילואים שמקים צה”ל בימים אלה עבור לוחמות ולוחמים שסיימו את שירות המילואים שלהם ורוצים לחזור למערך הלוחם ולפעול למען הגנת המולדת ואזרחיה.

המפגש בין השניים התקיים במרכז ההפעלה העירוני בחירום, וכלל את נציגי אגף הביטחון העירוני וחמ”ל המתנדבים בראשות ניב גרנות. במסגרת המפגש, סקר סא”ל רוסו בפני ראש העיר את אופן גיוס המועמדים לגדוד החדש ואופן פעילות הגדוד, שיפעל כחלק מחטיבת מילואים יונתן בכל אזור המרכז. יש לציין, כי יתרונו של הגדוד הוא שלחייליו במילואים, אשר יעברו הכשרות ותעסוקה מבצעית שוטפת, יהיה בבתיהם את כלל הציוד הנדרש לכל תרחיש ולכל מקרה חירום בו יוקפצו להגנה על תושבי העיר בזמינות מיידית.

יוזמה זו מצטרפת לפעילויות נוספות שעשתה העירייה מאז השבעה באוקטובר, ביניהם הקמת גדוד מתנדבים עירוני חמוש, תוספת של עשרות מצלמות אבטחה ותאורה היקפית, התקנת שערים חשמליים, הכפלת יחידת האופנועים העירונית, הקמת יחידת ג’יפים ויחידת רחפנים, תגבור הסיורים והשיטור העירוני ועוד.

ראש העיר, רפי סער: “מאז פרצה המלחמה לפני למעלה משנה, אנו פועלים כל העת בשיתוף הצבא והמשטרה לתגבור הביטחון בעירנו. גיוס פלוגות המילואים החדשות יאפשרו מתן מענה מהיר ומיידי של לוחמים מצוידים ומקצועיים בכל תרחיש. אני רוצה להודות לצה”ל על שיתוף הפעולה החשוב למען ביטחון תושבינו ונמשיך לפעול לצד כלל גורמי הביטחון, כדי שכל תושבת ותושב בכפר סבא יהיו בטוחים”.

להצטרפות לגדוד המילואים: bit.ly/408hXlT

 

תגובות

תגובות