ברכת חג מחבר המועצה, עו”ד יובל לוי: חג חרות, חג אביב, חג פריחה והתחדשות

תושבים יקרים,

בפרוס החג המסמל עבורי יותר מכל את הפריחה וההתחדשות, ברצוני לאחל לכם ולכל בני ביתכם, חג אביב שמח והתחדשות. זו הזדמנות נפלאה ומרגשת עבורי לפנות אל כל אחד ואחת מכם ולומר תודה. תודה על התמיכה, על הליווי, על הפידבקים, על השיתופים, ולא פחות חשוב: על האמון.

אין ספק שאנו עומדים בפיתחה של התחלה חדשה, התחלה של שגשוג וצמיחה בכל פרמטר, תוך שינויים חשובים ומשמעותיים עבור כל אחד מאיתנו.
לאחרונה הצטרפו אלינו, לסיעת תפו”ח חברים רבים חדשים, כאלה שאינם מחפשים טובה אישית אלא משקפים את רוח ההתנדבות הציבורית בחיי כולנו.

ועל כך תודתי.



אישי

בשנה האחרונה עברנו שינויים רבים. מבחינתי סימן הדרך הבולט בהם הגיע כשבתי הבכורה אומה סיימה את שרותה הצבאי, והיא לפני תחילת הלימודים בקרוב.

אני הוסמכתי כעורך דין לפני כשנה וחצי וזו הקריירה השניה לאחר עבודתי רבת השנים ככלכלן בכיר – השכלתי הראשונה מהאוניברסיטה העברית. עבדתי שנים כמנהל חברות בארץ ובחו״ל והיום אני מוסיף עוד זוית ראיה מקצועית לעיסוקיי.

גם כיום במקצועי ככלכלן, אני ממשיך בניהול ופיתוח עבור ארגונים גדולים. הפרויקט הנוכחי הוא הקמת נציגות אזורית, לתחום אירופה אסיה, לתאגיד בריאות אמריקאי גדול ״דוטרה״ DōTERRA, שצמח, גדל והתעצם למעצמה המגלגלת מחזורי ענק, כמיליארד וחצי דולר, תוך בניית קשר ישיר עם מיליוני לקוחות בעולם, וכל זה בשמונה שנים.

פיתוח כזה מחייב את ההנהגה העולמית להתמודדות עם אתגרי שליטה רב תחומית, מקצועית וגאוגרפית. באזור שלנו אני משרת את החברה כבעל ניסיון משפטי וכמנהל חברות כמעט שלושים שנה. בהזדמנות הזו אני מחויב להודות לאשתי היקרה, ילנה שתמכה ואפשרה לי גם לעבוד וגם לצאת ללמוד בגיל 50 ,זה לא דבר פשוט ולא מובן מאליו. אני שמח שהניסיון האישי והבגרות שבאו עם השנים סייעו לי בהתמודדות עד לקבלת התואר הנכסף.

עירוני

השנה, אנו עומדים בפתחה של התחדשות עירונית משמעותית. אנו מתקרבים בצעדי ענק לשינויים בפרמטרים רבים. נמשיך לפעול בעיקר במישור איכות החיים. הפקקים, עומסי התנועה, הבניה בכל מטר פנוי, הסרת המכשולים בפני התושבים שרוצים פינוי בינוי וסובלים מהתערבות מיותרת, אנטנות סלולריות, נפעל לקידום החינוך, לעצירת ייקור הארנונה וגני הילדים – כל אלו ועוד עומדים לנגד עינינו כבעלי סדר עדיפות ראשון בתהליכים הרבים הצפויים לפנינו.

יש לנו צוות פעילים מצוין וחברי הסיעה ועוד אנשים טובים הלוקחים חלק , כולם בהתנדבות, בפעילות השנתית לכל אורך הדרך. חברותיי – נציגותינו במועצה, ד"ר ענת קלומל המטפלת בעיקר בכל נושא הרווחה ואתי הדנה, חברת המועצה החדשה המטפלת בגיל השלישי. הוכחנו שיש אצלנו מקום חם לכוחות מנהיגות המתפתחת ומקום לצמוח.

ולסיום

זה הזמן של כולנו להיערך למען עתיד חדש כי השינוי שלפנינו הוא דרמטי ביותר בעבור כולנו. אני קורא לכם להצטרף אלי לדרך, לחזון, לעתיד שונה ומבטיח, לערכי היסוד של כפר סבא הנקיה בהתנהלות הציבורית שהוכחנו, נקיה משליטת קבלנים, נקיה מפורענות. נפעל יחד להקים מנהיגות עירונית קהילתית הנוהגת בשקיפות ומחבקת את התושב. נוביל את החיים בכפר סבא לקדמת איכות החיים באזור, תוך שמירה והקפדה על הערכים, המסורת וזיכרונות העיר, פינותיה הקסומות, העבר המכובד והנוסטלגיה המוצדקת שמאירים לנו בדרך משותפת.
מאחל לכולנו מכל הלב חג שמח עם המשפחה.

שלכם ובשבילכם,

עו״ד אהוד יובל לוי
יו״ר סיעת תפוח.

צילום: תומר דואק


תגובות