“בעלי החיים שלי הם העולם שלי”

חברת “נבון גילרון יזמות והשקעות נדל”ן” בבעלותם של טל נבון וצח גילרון ובאמצעותו של מנכ”ל החברה רואי שאול,  הקדישו זמנם ומלוא מרצם ביום המעשים הטובים לטיפול בבעלי החיים של רביד אלבו המגדלת כארבעים בעלי חיים בחווה.

אלבו מקדישה חייה לבעלי החיים ומממנת ממשכורתה כמעט ללא סיוע להוציא מתנדבים ותורמים מדי פעם המסייעים לה. 

 
"מי שמכיר אותי יודע שאני מגדלת כ- 40 בעליי חיים אשר רובם חוו התעללות, נטישה או הזנחה. בעלי החיים שלי הם העולם שלי, את חלקם אני מגדלת בבית והשאר בפנסיון בחווה ונוסעת כל יום לטפל בהם", אומרת רביד אלבו, תושבת כפר סבא, בראיון לפורטל השרון פוסט

שלשום, בתאריך 28.03.2017, חל יום המעשים הטובים הכלל ארצי. חברת "נבון גילרון יזמות והשקעות נדל"ן" אשר בבעלותם של טל נבון וצח גילרון ובאמצעותו של מנכ"ל החברה רואי שאול, החליטו להקדיש את זמנם ומלוא מרצם לבעלי החיים של אלבו והגיעו לחווה לעזור.

החבר’ה השתלטו על המתחם, ניקו וסידרו וכמובן הרעיפו המון המון אהבה על בעלי החיים. בסוף היום אף העניקו לרביד במתנה שקים של אוכל לבעלי החיים.

"הנשמה הענקית גלעד ידידיה הקדיש גם הוא מזמנו בהתנדבות ובא לצלם ולהנציח את היום המדהים הזה ובקרוב גם יפיק סרטון. את היום המהמם הזה אני רוצה להקדיש לאיש מקסים, שמעון קיטאי, שאתמול מלאו 30 ימים לפטירתו. לצערי הוא לא איתנו, אבל הרבה הרבה בזכותו אני עומדת היום על הרגליים ומאוחדת עם בעלי החיים שלי. אז תודה ענקית לבורא עולם שהפגיש אותי עם שליחים מדהימים כאלה. תודה ענקית לכולכם, בשבילי זאת זכות להכיר כל אחד ואחת מכם. התמונות מדברות בעד עצמן. ותזכרו תמיד ש כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו.. " גם כשמדובר בבעלי חיים.. כי כמונו גם לבעלי החיים יש את הזכות להיות בעלי נשמה. כמובן שאי אפשר שלא להזכיר את חברתי היקרה גליה דביר שגם התנדבה ובאה ביום המעשים הטובים ובנוסף, בכל יום שישי מגיעה לחווה ומפנקת את כולם בחסה וגזר, מאכילה, מלטפת ומחבקת". 


תגובות