הוועד למען “קולנוע עמל” מזמין את הקהילה בכפר- סבא, להצגה “לא סתם סיפור”, ביום שישי הקרוב- 31.3.2017

הוועד למען “עמל” וועד מרכז העיר, מכבדים את פועלי כפר סבא שהקימו את בית הפועלים לפני 80 שנה מכיסם הדל, מפני שרצו תרבות בכפר-סבא המושבה, גם אנחנו, חברי הוועדים, רוצים שהציבור ייהנה מתרבות בהצגה שעוסקת בתרבות, ב’לחם’ של התרבות, בספרים.

בשנת 2005, נמכר הקולנוע ליזמים פרטיים באופן שגוי ומצער על ידי ההסתדרות ומאז הוא עומד נטוש, עתה יש לפעול על מנת להחזירו לציבור.

הבניין תוכנן על-ידי האדריכל הצעיר אריה שרון, שלימים קיבל את פרס ישראל באדריכלות, הפועלים בנו את בית הפועלים בכספם הפרטי. קולנוע "עמל", נמצא על קרקע ציבורית במרכז העיר, מקיים דיאלוג עם הסביבה ומחובר לרקמה העירונית. עיריית כפר סבא והעומד בראשה, הכריזו זה מקרוב על שימור המבנה בתמיכת ועדי הפעולה.

את ההצגה שכתב וביים חנוך רעים, תורמים זוג השחקנים (לובה וחנוך רעים, המשחקים בה) למאבק להצלת מבנה "עמל". הם מלווים במוזיקה שחיבר אבנר קנר על רקע תפאורה שבנתה טליה אוטולנגי.

"לא סתם סיפור" מספרת סיפור מיוחד על תוכנם של סיפורים הזולג מן הספרים בכל העולם ונמחק לעד! ספרנית אמיצה יוצאת להציל את הספרים המחוקים ומכאן מתגלגלת העלילה בשיתוף הקהל.

בסיום ההצגה מוזמנים הצופים להרכיב פאזלים ענקיים של עטיפות ספרים.

ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בעלות!
והנה באחריותם הבלעדית של המשתתפים!

ועדי הפעולה: " ‘קולנוע "עמל’ נלקח מתושבי כפר סבא! אנו פועלים כדי
שתתוקן הטעות עד שהמבנה והגינה סביבו יוחזרו לכלל הציבור: הורים, ילדים, נוער, גמלאים, כלל התושבים הכמהים למקום משלהם, מקום שבו יוכלו לשמר את זיכרונותיהם הקהילתיים.

אנו מדגישים כי הגיעה העת, לאחר כ-15 שנים בהן עומד המבנה מתפורר ונתון לוונדליזם, לקדם את תכניות השימור של המבנה למעשים בשטח!"

בואו ועזרו להעלות את המודעות לשימור המבנה ההיסטורי של קולנוע "עמל"! בואו ועזרו לנו להביא תרבות למרכז העיר בגינת "עמל"!


תגובות