רעיונות לעיצוב שיער

לפני האישה יש חלק משמעותי ונכבד במראה ובהופעה הכללית שלה. אחד מהאיברים המשפיעים והדומיננטיים בפנים הוא השיער. לשיער יש נוכחות וניתן לעצב אותו בצורות שונות. עובדה זאת היא בעלת משמעות מרחיקת לכת ונשים רבות מנצלות זאת לתועלתן. כל שינוי בשיער ולו הקטן ביותר יכול להביא לשינוי מרענן במראה. הוספת מכבנה יפה או סיכה מיוחדת כבר תעשה את הרושם הדרוש, וכן הלאה. כאשר מדברים על שינויים קיצוניים יותר הרי יש שפע של אפשרויות לכל אחת. ניתן להאריך שיער, לקצרו עד למינימום. ניתן לצבוע בגוונים שונים, לסלסל, להחליק לקלוע צמות, וכמובן, שניתן גם להאריך שיער כתוספת לזה הקיים. מרבית הפעולות הללו אינן יקרות, יחסית, והשינוי הוא מיידי.




עיצוב לצורך מטרות שונות

עיצוב שיער נועד למטרות שונות. יש נשים שמתכוננות לאירוע חברתי ואז הן תבקשנה עיצוב שיער מתאים. עיצוב שיער מיוחד נעשה לכלות בערב חופתן. יש נשים שמבקשות לשנות מדי פעם את מראה שיערן, ויש נשים אשר שיערן אינו במצב בריא והן מבקשות תוספת שיער. שינויים נעשים גם על פי עונות השנה, מצב הרוח, כצורך אישי או חברתי וכיוצא בזה. מבחינים במספר עיצובי שיער.

שיער גלי: שיער גדל ופתוח סביב מסגרת הפנים. יש גלי ים , גלים נוסטלגיים שקרויים גם גלי S, סלסול עדין עם שביל באמצע ועוד.

שיער קלוע: ניתן לקלוע צמות בכל מיני צורות. שתי צמות, צמה אחת במרכז או צמה מהצד. ניתן לקלוע צמה ארוכה ולהצמידה בעיגול על הקרקפת. ניתן לשלב בין צמה אחת ושיער חלק.

תסרוקת פיפיון :קליעת שיער על הקרקפת בצורת פיפיון.

פקעת שיער צידית ואלגנטית: מן קוקו צדדי אסוף.

תסרוקות קוקו חלק: נפוצות מאוד. ואפשר לקשור את השיער עם שפע של סיכות שמגיעות בעיצובים שונים ומיוחדים. ניתן לקשור בגומייה התואמת את צבע השיער או בצבע אחר מתאים.

תסרוקות רטרו עם שביל בצד: מתאימות לאירועים מיוחדים וניתן להדגישן ולהוסיף להן נפח עם ספריי מיוחד.

תסרוקת שיער קצר : ניתן לקצץ שיער עד למינימום וליצור קוצים בעזרת תכשירי שיער מיוחדים.

תוספות שיער

נשים אשר סובלות משיער דליל, יכולות לשפר את מראהו באמצעות תוספת שיער מקצועית. מומלץ להשתמש בשיער טבעי אותו ניתן להוסיף בשיטות שונות. אחת השיטות הטובות והמצליחות ביותר, ומשום כך גם בין המומלצות ביותר, היא הלחמת שיער באמצעות קראטין שהנו חלבון מיוחד שנמצא גם בציפורניים. את השיער מצמידים באמצעות קרטין ובטכניקה מתקדמת המאפשרת חיבור עדין. ניתן להוסיף שיער גם בשיטת לייזר וגם באמצעות הלחמה חמה. כל השיטות הללו יוסיפו שיער גלי ושופע לצמיתות. יש צורך להגיע לטיפולי המשך כל אימת שהשיער מתארך. תהליך של הוספת שיער הינו הפיך, כך, שכל אישה יכולה לחזור אל המראה הקודם שלה ללא בעיה. מומלץ לבצע את הארכת השיער עם מומחים לנושא.


תגובות