עמותת אנוש מציגה לכבוד חג הפסח: “אנושופ מרקט” – יריד מכירות חברתי בכפר סבא בין התאריכים 5-7 באפריל

עמותת אנוש תקיים ב 5-7 באפריל את “אנושופ מרקט” – יריד מכירות מיוחד לכבוד חג הפסח. ביריד יעמדו למכירה מוצרים ייחודיים מקולקציית האביב החדשה. כל רכישה ביריד, מספקת תעסוקה והכנסה נוספת למתמודדים עם מגבלה נפשית ומסייעת לשילובם בקהילה. היריד יתקיים בסמטת אנוש בכפר סבא בצמוד לבית אנוש בעיר.




לכבוד חג הפסח, עמותת אנוש מציעה לתושבי כפר סבא והסביבה לבקר ביריד "אנושופ מרקט" ולהתרשם מהקולקציה החדשה של מתנות לחג. הקנייה ביריד היא 100% קניה חברתית- גם נהנים ממוצר איכותי בעיצוב אישי ומקורי וגם תורמים בחזרה לקהילה. כל רכישה ביריד, מספקת תעסוקה והכנסה נוספת למתמודדים עם מגבלה נפשית ומסייעת לשילובם בקהילה.

ביריד יימכרו תכשיטים, מוצרי סבון ורחצה טבעיים, מוצרי קרמיקה איכותיים, סדרה ירוקה של זרעים להנבטה, מוצרי נוי, משחקים לילדים ועוד. את הקניה ניתן לבצע גם דרך אתר האינטרנט וליהנות ממשלוח עד הבית בתשלום נוסף.

היריד ייפתח ביום רביעי בשעה 14:00. החל מהשעה 17:00- אירוע הפתיחה החגיגי כולל נישנושים, הפעלות לילדים ומוסיקה טובה! עד השעה 20:00. ביום חמישי 14:00-20:00 וביום שישי – 09:00-13:00.

בימי היריד – יתקיימו פעילויות צביעת מוצרי קרמיקה לילדים – מבית כליקאסו.

אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש מפעילה כ– 25 מרכזים תעסוקתיים שבהם יוצרים המתמודדים מגוון רחב ואיכותי של מוצרים מרהיבים שמתאימים כמתנה לכל הזדמנות- חגים, יום הולדת, חג האהבה, יום המשפחה, לגננת/למורה וכו’.

עמותת אנוש מאפשרת גם רכישה בהיקפים גדולים של מתנות לעובדים עבור חברות וארגונים. לרכישה אונליין: www.enoshop.co.il


תגובות