מעגל נשים וטנג’נט הוד השרון, עורכות מסיבת פורים כיד המלך שהכנסותיה יוקדשו לילדים ונוער במצוקה

עמותת מעגל נשים 16 הוד השרון והמושבים, הינה אחת מ 24 מעגלי נשים הפזורים ברחבי הארץ. החברות בארגון מיועדת לנשים בגילאי 18-45 אשר לצד גידול ילדים בחרו לעשות מעשה ולחולל שינויים בחברה בהתנדבות מלאה.



צילום: חיה גולד

העמותה הוקמה לפני שלוש עשרה שנים ורבים השינויים שחוללו חברותיו בעיר ובמקומות נוספים. המעגל מסייע למשפחות מעוטות יכולת, חולי סרטן, ילדים בסיכון ובעלי מוגבלויות. החברות בו מלוות במשך מספר שנים את עמותת עמיחי, את צהרוניות הרווחה בעיר ועובדות בשיתוף פעולה מלא עם מחלקת הרווחה בעיר ורכזת המתנדבים. השנה חברות העמותה מלוות גם את נערות תכנית ה"מנטורינג של אוניברסיטת תל אביב" ומשפחות אומנה של עמותת "אור שלום".

בשנה שעברה נוסד בישראל על ידי ותיקות המעגל, ארגון "טנג’נט" המהווה ההמשך הרשמי של מעגל נשים אשר פועל בשיתוף פעולה מלא עם חברות המעגל.

נשף פורים השנתי הוא כבר מסורת בעיר ורבים מהתושבים אליו מחכים.

האירוע יתקיים ביום ראשון ה- 12.3.17 במקום הכי תוסס בשרון ,ה"גגוס בר" ברעננה. באירוע יהיה משתה כיד המלך, אלכוהול חופשי לצד נשנושי בר איכותיים, מסיבת תחפושות נושאת פרסים ועוד המון הפתעות.
ההכנסות מהאירוע המשותף של "מעגל נשים וטנג’נט הוד השרון" יוקדשו למען ילדים ונוער במצוקה ושיפוץ חדריי ילדים בפנימיית "עלומים" בכפר סבא.
גם תורמים וגם נהנים!
להזמנת כרטיסים 054-7220852 / 054-4534374


תגובות