מתכננים להוריד כמה קילוגרמים? שתו בירה!

אולי לא תאמינו, אבל מתברר שבירה היא משקה חיובי שמשפיע לטובה על הבריאות ואפילו מומלץ אחרי פעילות גופנית. רוצים לדעת איך להתרענן בפעם הבאה שאתם יוצאים לריצה? הנה כמה המלצות
 
בירה לבנה סבלה במשך שנים רבות מיחסי ציבור שליליים. היא הייתה מזוהה עם השמנה והתמכרות לאלכוהול, אבל מתברר שיש לה שורה ארוכה של יתרונות בריאותיים. הסיבה לבעייתיות המקורית של הבירה היא ככל הנראה צריכה לא מתונה. במילים אחרות, כל דבר שאנחנו צורכים חייב להיות במידה ומהבחינה הזו אין שום הבדל בין אלכוהול לבין ירקות ופירות.

כך הבירה מסייעת לגוף שלכם

צריכה מתונה של בירה נחשבת בריאה בעיקר לפני ואחרי פעילות גופנית. ראשית, הבירה היא מטבעה משקה מרווה ומלא בויטמינים. בתוך הבירה יש פחמן שעוזר להרוות את הצמא ותכולת פחמימות שמסייעת לחילוף קלוריות אותן הגוף מאבד במהלך האימון הגופני. אם אתם מתכננים להוריד כמה קילוגרמים ובשביל זה יוצאים לריצה פעמיים בשבוע לפחות, בירה היא המשקה שיכול לעזור לכם להשיג את המטרה.
שנית, הבירה מספקת חומרים חיוניים. היא מלאה במגנזיום, סלניום, אשלגן, זרחן, ביוטין וחומצה פולית. חומרי הגלם של הבירה טבעיים לחלוטין וכוללים הרבה מים, לתת, דגן, כישות ושמרים. בבירה שאתם שותים אין חומרים משמרים והיא מכילה נוגדי חמצון. הבירה עומדת בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות והיא טובה לזרימת הדם.

מה הקשר האמיתי בין בירה לכרס?

סקירה קצרה של קלוריות יכולה לחשוף את האמת מאחורי המושג "כרס בירה". 100 מ"ל של בירה ממוצעת מכיל 45 קלוריות, בעוד בכוס יין בכמות זהה יש 120 קלוריות. מכאן שאין הבדל גדול בין כוס יין לבין שליש בירה, והשאלה היחידה שעל הפרק היא כמה אתם נוהגים לשתות. אם למשל תתרגלו לנשנש חטיפים ליד הבירה תקבלו כמובן כרס, אבל לא מהמשקה אלא מהאוכל.

ותרו על צלוחיות בוטנים עתירות שומן ועל מוצרים עם מלח. הם רק יגרמו לכם לרצות לשתות יותר, ובמקביל גם יעלו את צריכת הקלוריות במהירות. כאן טמון הקשר האמיתי בין בירה לכרס וזו הסיבה ליחסי הציבור השליליים שהזכרנו בהתחלה.

האימון שלכם מעולם לא היה מהנה כל כך

הבירה מחזירה לגוף מלחים שהולכים לאיבוד בגלל הזעה מוגברת והיא אחראית על מילוי מאגרי הפחמימות שהתרוקנו. היות ורצים מזיעים יותר, שישיית גולדסטאר למשל יכולה לשדרג משמעותית את האימון ולסייע בטווח הארוך להתאוששות של הגוף.

הכשות המשמשת לייצור בירה היא מקור לרכיבים צמחיים בעלי השפעה חיובית על מערכת הורמונאלית של נשים, ושתייה מתונה של בירה גם מפחיתה את נזקי השמש למי שרגיל לרוץ בשעות היום. עם זאת, חשוב כל הזמן להקפיד על מינון נכון ולשים לב לכמויות כדי להימנע מצריכת אלכוהול בכמות מופרזת.


שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב print
הדפס
שיתוף ב email
אימיל

תגובות