אביזרים וגאדג’טים שקנייתם תחסוך לכם כסף

רבים מאיתנו תופסים קנייה של אביזרים ומוצרים שונים אשר אינם הכרחיים עבורנו לחלוטין למותרות – סוג של בזבוז שיכול להיות מהנה ונחמד, אך במצטבר רק מוסיף להוצאות החודשיות ותורם למינוס בבנק. בפועל, מצב זה אינו תמיד נכון. במקרה של אביזרים וגאדג’טים מסוימים, קנייתם היא למעשה פעולה צרכנית נבונה – פעולה אשר תחסוך לכם כסף בטווח הארוך.

מהם אביזרים אלו וכיצד הם יכולים לחסוך לנו כסף מדי חודש?

עמעמים לתאורת הבית – קיימים אביזרים רבים אשר מיועדים לצמצם בצריכת החשמל הביתית שלנו. דוגמה מצוינת לסוג כזה של מוצר הוא עמעמים – אותם מתגים לאור המעוצבים בצורת עיגול ומאפשרים תאורה בעצמות משתנות. עמעמים בכל חדרי השינה מאפשרים לא רק אווירה נעימה ורכה יותר, אלא גם חוסכים הרבה חשמל בטווח הארוך.

אביזרים הכרחיים לסלולרי – גם בעולם הסלולר ניתן למצוא אינספור אביזרים וגאדג’טים המוצעים למכירה בכל מקום, אך חשוב להפריד בין האביזרים השונים ולרכוש את אלו שבאמת הכרחיים עבורנו. למשל – כיסוי אייפון (או כיסוי מגן זכוכית טוב עבור כל סוג מכשיר) הוא סוג של אביזר הכרחי. כיסוי אייפון יחסוך לנו לא מעט כסף בתיקונים והחלפות מסך, מה שלפי הסטטיסטיקה לבטח נידרש לו במוקדם או במאוחר אם לא נגן כמו שצריך על הסלולרי שלנו.

רובוט לניקיון הבית – אביזר זה עשוי לחסוך בהוצאות רק במקרה בו אתם נוהגים לשלם למנקה מדי שבוע או שבועיים שתנקה עבורכם את הבית. הרובוטים החדשים המנקים את הרצפה (ויש אפילו כבר כאלו שגם עושים כלים…) יכול לחסוך חלק ניכר מהצורך במנקה, ואם תפנו לעצמכם כמה דקות על מנת להשלים את פעולתו של הרובוט – חסכתם לא מעט בהוצאות משק הבית.

מגני ברקים למכשירי החשמל והאלקטרוניקה
– זהו אביזר בסיסי שחשוב שיהיה בכל בית – מגן ברקים אשר מתחבר לשקע החשמל, ואליו מחברים את המכשירים החשמליים והאלקטרוניים, ובראשם המחשב והטלוויזיה. כך, במקרה של פגיעת ברק או הפסקות חשמל פתאומיות מסיבות אחרות, המכשירים האלקטרוניים הרגישים שבבית שלכם לא ייפגעו ויישרפו. במקרה הכי גרוע מגן הברקים יישרף, וקניית מגן חדש אינה עניין יקר כלל (כמה עשרות שקלים בלבד).

מכונת קפה טובה – אנשים רבים גילו בשנים האחרונות שכשיש להם בבית מכונת אספרסו טובה (או לחילופין – "מקינטה" להכנת אספרסו באופן ידני), הם מרגישים הרבה פחות צורך לקנות כמה פעמים ביום קפה הפוך או אספרסו בבתי קפה. זה אולי נשמע כמו הוצאה קטנה, אך בפועל מדובר בכמה עשרות שקלים ביום, שלאורך כמה חודשים הופכים לאלפי שקלים שניתן לחסוך. מכונת קפה ביתית טובה תסייע לכם מאוד בביצוע שינוי זה בהרגלי הצריכה שלכם, שינוי ששווה לא מעט כסף.

לסיכום, למרות התדמית הבזבזנית הנלווית לאביזרים וגאדג’טים באופן כללי, בפועל חלקם יכולים לא רק לשפר לנו את איכות החיים, אלא גם לסייע לנו ממש לחסוך בהוצאות. שווה לבחון ולנסות…

תגובות