מנהלת לשכתו של ראש עיריית כפר סבא לשעבר, רונית ודאי חושפת במסגרת דיוני המשפט של דני הרוש נגד העירייה מדוע התפטרה

ביום ראשון השבוע נפתחו הדיונים במשפטו של דני הרוש נגד עיריית כפר סבא. 
מטעם העירייה התבקשו להגיע אבי בן חמו המנכ”ל לשעבר, גדעון צרפתי הגזבר לשעבר, אושרת גני גונן ( בתמונה) ושגיא רוכל הגזבר הנוכחי. 

מצד הרוש הגיעו להעיד מטעמו מירב ב חמו, גרושתו של בן חמו, רונית ודאי, מנהלת לשכת בן חמו לשעבר וסגנו לשעבר של בן חמו, חבר המועצה, עילאי הרסגור הנדין. 

אבי בן חמו. התבקש להעיד

יצויין כי גם עוזרו של בן חמו הגיע, דותן חסנסון ככל הנראה בכדי לדווח לבן חמו על הקורה בדיון. 

דותן חסנסון עוזרו של בן חמו. גם הגיע לדיון

צילומים: אתר ביקורת בונה המדווח מהשטח 24/7

תצהירה של רונית ודאי , מי שהייתה מנהלת לשכת בן חמו, נחשף, בו כתבה "אני מכירה את עבודתו של התובע (דני הרוש) בעירייה. במהלך כל תקופת עבודתו קיבל שבחים רבים והיה יד ימינו של ראש העירייה. התובע היה "איש ביצוע", של ראש העירייה והיה מבצע כל אשר ביקש. העבודה בלשכת ראש העירייה הייתה מאוד תובענית, אינטנסיבית, ולעיתים תחת אלימות מילולית כלפיי וכלפי המקורבים אליו, עד כדי כך שהייתי מוצאת עצמי ברגעי משבר. בתקופות אלו היה התובע ( דני הרוש), מגיע אלי ללשכה, מרגיע אותי ומפייס". 

עוד מתוך תצהירה של רונית ודאי "…. למחרת נערכה פגישה בין ראש העירייה, צביקה צרפתי, חזי ברזניו דני הרוש. בשיחה לא נכחתי אלא מחוץ לדלת שמעתי היטב צעקות רמות "אתם תעשו מה שאני מבקש"…

…באירוע אחר שמעתי את ראש העיר צועק על מנהלת רשות החניה מדוע מפירים את הוראתו שלא לחלק דוחות חודשיים לפני הבחירות – את זאת שמעתי כשהייתי לידו בחדרו". 

"באחד הבקרים אמר לי ראש העיר "כולם פה נהיו מנהלים גדולים…’אני צריך את האנשים שלי איתי ובמוני טיים הם לא איתי. אין בעיה אני אסגור חשבון אחד אחד אחרי הבחירות’..התבטאויות כאלו שמעתי מראש העיר לא אחת בליווי צרחות ודפיקות על השולחן"..
"למען גילוי נאות אציין כי סיימתי תפקידי עקב יחסו של ראש העיר אלי, סיום עבודתי תוזמן לאחר הבחירות, מפאת החשש לתהודה ציבורית שלילית". 

יפה גליק מעיתון צומת השרון פרסמה השבוע כי כל ארבעת העדים מטעם העירייה טענו בדיון כי שיקול הפיטורים היה ענייני ועלה משום שהרוש לא עמד בדרישת האוצר לסיים את התואר. הסיכומים נדחו לראשית דצמבר. עוד ציינה גליק בכתבתה בצומת השרון כי כשנשאלו הארבעהע"י השופטת, מדוע לא הציעו להרוש לעבוד בתפקיד אחר שבו לא נדרשת השכלה גבוהה, טענו כי לא רצו להשפילו…

עילאי הרסגור הנדין ציין בתצהיר שהגיש לבית המשפט כי בן חמו ביקש ממנו לכתוב מכתב תלונה על התנהלות הרוש בתפקידו כממונה על פינוי האשפה. אך סירב כי לא מצא פגם בהתנהלות והבין כי מדובר בהתנכלות. 

אמיר יעקב מאתר ביקורת בונה נכח במהלך היום לתיעוד הדיונים "איני מבין מדוע גם עוזר ראש העיר דותן היה צריך לבזבז יום עבודה בדיון שאין לו שום קשר אליו. דותן כל היום יצא ונכנס ונראה היה שהוא נמצא שם כדי לדווח למישהו מבחוץ. זה לא בסדר". 


תגובות

תגובות