כתב אישום בגין אינוס במרמה ומעשה מגונה כנגד אדם שהתחזה לצלם דוגמנות

 פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד בן 37 מנתניה, בגין ריבוי עבירות אינוס במרמה ומעשה מגונה במרמה.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד אופיר פחימה, הנאשם יצר קשר באמצעות הפייסבוק עם קטינה בת 17 והציג עצמו במרמה כסוכנת דוגמניות בינ"ל אשר עובדת עם סוכנות פרסום ומפיקים בארץ ובחו"ל.

הוא כתב לקטינה כי צלם מטעם הסוכנת יצור עימה קשר לצורך צילום תמונות, ובהמשך יצר עימה קשר כשהוא מתחזה לצלם לצורך תיאום פגישת צילומים.

בהמשך נפגש עם הקטינה והסיעה לביתו, שם הסביר לה כי ה"שיטה" אשר עשויה להוביל לכך שהתמונות תצאנה מוצלחות ומלאות ברגש הינה קיום יחסי מין. הקטינה, שהאמינה למצג השווא וראתה בריטברג צלם מקצועי, פעלה אחר הנחיותיו על מנת לקבל תמונות טובות יותר, שכן רצתה להצליח ולהיות דוגמנית.

לאחר מכן, לקח את הקטינה ל"סט" תמונות נוסף וביצע בה עבירות מין נוספות, בניגוד להסכמתה.

לפי אישום אחר, יצר קשר באמצעות הפייסבוק עם מתלוננת נוספת, תחילה בעודו מציג עצמו במרמה כסוכנת דוגמניות בינ"ל ובהמשך בעודו מציג בפניה מצג שווא לפיו הינו צלם מטעם אתה סוכנת, והשניים קבעו פגישה לצילומים. המתלוננת הגיעה לפגישה ברכבה, יחד עם חבריה.

הנאשם הורה לחבריה להתרחק מהמקום בכדי שלא יפריעו ועלה על גבעה סמוכה עם המתלוננת, שם הסביר לה אודות המגע הנדרש לצורכי העבודה והצלחת הצילומים. בהתאם להנחיותיו עצמה המתלוננת את עיניה, ואז נגע ריטברג בחלקי גופה וביצע בה מעשה מגונה. בתגובה פקחה המתלוננת את עיניה, הדפה אותו, התלבשה ועזבה המקום.

תגובות