מהיר לעיר אך לא נהיר: ביקורת חריפה של ד”ר ענת קלומל נגד הצגת הנתונים על הפרוייקט החדש

בישיבת מועצת העיר האחרונה הציג בן חמו את פרוייקט מהיר לעיר שהוא מבקש להכניס לכפר סבא. הפרוייקט מחליף את הביארטי שניסה להכניס לפני כשלוש שנים, אך גל ביקורת מהציבור הפריח את הרעיון בזמנו. 

בישיבת מועצת העיר ביקש בן חמו מחברי המועצה לאשר את התוכנית. מהקואליציה אף לא חבר מועצה שאל שאלות או העיר הערות. מהאופוזיציה היחידות שדיברו היו ד”ר ענת קלומל ואתי הדנה. 

קלומל :”שום הדמיה, שום סרט וידאו, לא מראים לי את השטחים, איך אתם מציגים לנו דברים כאלו?! אני בשוק! אני חושבת שזה לא מתאים להביא מצגת כזו, לא להראות שום דבר, אני לא יודעת איך תקבלו פה החלטות. אין פה שום סרט, כאילו אנחנו נמצאים לפני 10 שנים, איך אתם מציגים מצגת כזו לקבלת החלטות?!”.

קלומל העלתה עוד שורה של טענות על נתונים חסרים, ואתי הדנה הלינה על המסך ממנו לא הייתה גישה לצפיה לאלה שישבו בסמוך אליה. 

עוד דיברה הדנה על הפקקים וצוואר הבקבוק ביציאה לתל אביב, לד אמדוקס בצומת רעננה. צביקה צרפתי הכריז “התוכנית פותרת את הבעיה הזו”. 
בן חמו מצא לנכון ללעוג לעילאי הרסגור הנדין שביקש את זכות הדיבור "בבקשה עילאי, המפיק, הבמאי, הצלם, זה כמו הילדות, בנות שש שעושות סלפי"…

משה נח, תושב העיר הלין מזה תקופה בסרטונים שצילם אמיר יעקב מביקורת בונה על מצב האשפה בחצר הבניין, התפרץ לדין ואמר "ארבעה אנשים ייכנסו לבית סוהר. רעידת אדמה אני אעשה"…
הדיון הסתיים לאחר שכל חברי המועצה אישרו את התוכנית להוציא את האופוזיציה. 

תגובות