גל תלונות בדף הפייסבוק נגד התנהלות עיריית כפר סבא

ביקורת חריפה נגד עיריית כפר סבא על רקע איכות חיים בעיר. 
התלונות מועלות בדף הפייסבוק ש העירייה ונותרות ברובן שוממות ללא כל התייחסות. הבאנו לפניכם רק חלק קטן מהתלונות הרבות המופיעות בדף הביקורות על העירייה / בדף הפייסבוק. 
תלונה על חוסר במזגנים בגני ילדים

כך כותבת ת.פ:"אדוני ראש העיר בוקר טוב,
מקווה שקריר לך ונעים לך במזגן במשרדך כי גן חרוב כבר למעלה מ 5 שנים ממתין למזגן!!
ילדינו מופרקים מידי יום בכיבשן האימים הזה בחודשיי הקיץ!!!
ביזיון כי במדינה מתוקנת בשנת 2016 וכן עייריה עמידה בעלת הכנסה גבוה אשר גובה מתושביה מס ארנונה בהתאם אין מזגן או תיקצוב הולם למזגן עבור לידינו!!
פינינו לכל הגרומים הרלוונטים וכן בצינורות הפורמלים המקובלים אך אין אנו מקבלים מענה הולם או התייחסות רצינית לנושא (בכל זאת זה ילדינו ולא ילדיהם אז למה שיהיה איכפת להם באמת יותר פשוט לשים אותנו ללגע)
אבקש את התערבותך באופן מידי על מנת שנוכל לפתוח את השנה בצורה נעימה וצוננת!!!". 

מפלצות נדל"ן

כך כותבת מ:" נדל"ן, נדל"ן, מפלצות נדל"ן וניצול כל פיסת אדמה גם כזאת בבעלות עירונית לנדל"ן פרטי! אין סינכרון אואובוסים לרכבת, אין שבילי אופניים, יש מחסור בגני ילדים, בונים בבית ספר על ראש ילדינו, סוגרים שכונה שלמה במגדלי ענק בלתי הגיוניים, גני הילדים ביולי בכאוס מוחלט ורק בנס עדיין לא קרה אסון… כך נראת כפר סבא של 2016". 

פינוי אשפה בשעות העומס

ג.ל כותב כך:"למה מפנים את האשפה ב 7:45 בבוקר ויוצרים פקקי תנועה מיותרים? צריך לפנות לפנות בוקר כשאין תנועה (מרכז העיר, רחוב נחשון וכו)". 

מחסור חמור בחניות בשכונה הירוקה

ג.ש כותב כך:"שבת שלום כבוד ראש עיריית כפר סבא ,
כחלק מתושבי השכונה הירוקה בכפר סבא , אני כמו כל הדיירים בשכונה סובלים באופן בןטה מבעיית חנייה בשכונה.
זאת עוד מבלי להוסיף את כמות הדיירים שמתווספים ועוד אמורים להכנס ולאכלס את השכונה בשנתיים הקרובות (3 מבניינים אשר נמצאים בבנייה).
כאשר אנו מזמינים לארוחת ערב שבת חברים או משפחה צצה לה אותה בעיית חניה אשר כמות החניות הציבוריות בשכונה אינה מסוגלת להכיל את כמות הרכבים האדירה שבשכונה.
לא זו אף זו , בסוף השבוע כאשר גם ככה מצוקת החנייה קשה וכשבסופ"ש כמות האורחים ודורשי החנייה בשכונה עולה מעיז קבלן שיפוצים מקומי לתפוס עם מכולת הזבל בניין שלו 2 חניות.
האם זה נשמע לך הגיוני שברשות מתוקנת אחד כזה לא מקבל קנס וגרירה של המכולה שלו??
בתל אביב זה לא היה קורה!!!". 

פינוי אשפה

ד. נ כותבת כך:"עיריית כפר סבא שלום. יש לנו בעיה עם זבל.
כבר כמה חודשים עובד שמפנה מטריד את הבניין. קודם דפק הדלת לשאול אם תמורת תשלום אנו רוצים שטיפת פחים או עבודה בחצר שלנו. דיירים אחרים לא הסכימו ו מאז הוא זורק פח או הפוך,או על הרצפה, או שכמו היום מול כניסה כך שאי אפשר לעבור. היום מקום של פח מראה כמו מזבלה. עד עז יותר משנתיים לא היה דבר כזה. לטיפולכם אם אפשר. רחוב ששת הימים". 

עקיצות יתושים

ל.פ כותבת כך:"היום יצאתי עם ילדיי לגינה הציבורית בגיבורי ישראל וחזרתי עם לא פחות מ 30 עקיצות ענקיות!!! גם הילדים מלאים ומתגרדים. זה כבר ממש מטרד. אף אחד כבר לא מתקרב לשם. אני מבקשת מכם לטפל בנושא!". 

כל התלונות האלו ועוד נותרו בחודש האחרון ללא כל מענה. להוציא אחת.


תגובות