עובדי Cal הגשימו את חלומם של ילדי עמותת ‘ילדים בסיכוי’ בפנימיית “יובלים ” בכפר סבא:

 
חלומם של ילדי פנימיית יובלים בכפר סבא התגשם, הודות לעובדי חברת כאל שהתנדבו במסגרת פרוייקט האחריות החברתית של החברה – ‘לרצות ולחלום זה Cal’. מדובר בפרויקט המתקיים זו השנה השלישית שמטרתו הגשמת חלומותיהם וצרכיהם של ילדי עמותת ‘ילדים בסיכוי’ החיים בפנימיות ברחבי הארץ, חלקם ללא עורף משפחתי. במסגרת הגשמת החלום, הקימו מתנדבי כאל חדר משחקים גדול ומאובזר בפנימייה בהתאם לרוח החלום שבחרו הילדים.

בפנימיית "יובלים" בכפר סבא חיים כ- 60 נערים ונערות מגיל 13 עד 18 המגיעים מרחבי הארץ ומאופיינים בקשת רחבה של קשיים וחסכים על רקע סביבתי ומשפחתי .

בעזרת אנשי מקצוע והמתנדבים של אגף טכנולוגיות עסקיות של כאל הפך המקלט שלא טופח זה זמן רב למועדון תוסס ואטרקטיבי. העובדים ריצפו את כל השטח בפרקט לקבלת האווירה החמה והביתית, שיפצו את שולחן הביליארד והוסיפו מערכת קולנוע ביתית חדישה, פינות ישיבה ומשחקים שונים זאת במטרה להפכו למקום נעים להעביר את שעות הפנאי אחרי בית הספר.

שגית אופיר, דוברת ומנהלת אחריות תאגידית של Cal, אמרה כי "השנה המשכנו בהתאמת העשייה החברתית לחזון החברה העוסק בהגשמת החלומות, צרכים והרצונות של לקוחותינו. על פי החזון החלטנו גם השנה, לצאת ולהגשים את החלומות של ילדי עמותת ‘ילדים בסיכוי’, החיים ברחבי הארץ בפנימיות, חלקם ללא עורף משפחתי, ולאפשר לילדים נוספים להאמין שלפעמים חלומות מתגשמים. כבר במפגש הראשון עם ילדי פנימיית ‘יובלים’ גילנו שהחסך העיקרי של הילדים היה מקום לבלות ואת זה שמנו למטרה להגשים". "אנחנו גאים ברוח ההתנדבות שעובדי החברה מגלים שנה אחר שנה", הוסיפה אופיר, "ושמחים כי יכולנו לעזור ולהגשים את חלומות הילדים, תוך נטיעת תקווה שגם חלום יכול להפוך למציאות".

מנהל הפנימיה, רועי אזולאי: "קשה לכמת את החשיבות של הפעילות הזאת. אנחנו כל הזמן מנסים להעביר לילדים כי זה אינו עונש להישאר בפנימייה ועכשיו אני שמח שהילדים גילו איזה תענוג ואיזה כיף לרדת למועדון בחופשים ובזמן הפנוי"

תגובות

תגובות