קרוב ל-700 איש חתמו על עצומה חדשה :”מצילים את השכונה הירוקה בכפר סבא ! “

 
חשיפה בלעדית בפורטל השרון פוסט:  "למי שלא השתתף במפגש עם נציגי העירייה, ועדין לא עודכן- חשוב שתדעו, המחיר שאנחנו עומדים לשלם עבור פינוי המפעלים, הוא הרס השכונה הירוקה! כי לא די במה שעומד להיבנות בשטח המפעלים, העירייה נתנה ליזם הפרטי גם את שטח הכורכר, מאחורי B Center-(השטח שבו הייתה ההופעה של איל גולן)", כך נכתב בפתח העצומה עליה חתמו קרוב ל-700 איש השבוע בנוגע לתוכנית של בן חמו למערב הצפוני של כפר סבא. 

מה יבנו רק בשטח הקטנטן מאחורי B Center?

3 בנינים בני 26 קומות ( כן , כן, 26 קומות ולראשונה בכפר סבא!) ועוד 3 בנינים בני 7-9 קומות. במילים אחרות, עומדים לבנות לנו כמעט חצי שכונה, בשטח שאמור היה לשרת את דיירי מתחם 80 ו- 60.

וזה רק חלק קטן מהסיפור, במתחם קניאל עצמו ייבנו עוד 4 בנינים בגובה 26 קומות ועוד 9 בנייני מגורים בגובה של 7 עד 9 קומות, בנוסף, יבנו 90000 מ"ר!!! של שטחי מסחר ותעסוקה. בסה"כ מדובר בתוספת של 1150 יחידות דיור נוספות!!! ורק בשביל הפרופורציה, שתי השכונות יחד הן 5,000 יחידות דיור. וכל זה הוגש ואושר בוועדת התכנון המקומית, מבלי שחשבו בכלל לשאול מה דעתם של התושבים.

ומה המחיר שאנחנו נשלם?

"רק" אסון תעבורתי- השכונה תחסם, היציאה מהשכונה בבוקר והכניסה אחר הצהריים, תהייה סיוט עוד מבלי לקחת בחשבון את כניסתם של מאות עובדים למשרדים ואלפי לקוחות לשטחי המסחר שבשטח קניאל, המסעדות וכו’, ומבלי לקחת בחשבון את המעבר של אולפני הרצליה, ובית הספר לקולנוע, ומבלי לקחת בחשבון את כל בניני המשרדים המתוכננים לשכונה הירוקה במסגרת תוכנית 80 לאורך כביש 4!!)
"רק" אסון אקולוגי- אלפי המכוניות שייכנסו לשכונה, יעברו ברחובותיה, יזהמו את האוויר.
"רק" מצוקת מוסדות חינוך, גם היום במתכונת הנוכחית, יש אין ספור בעיות, מה יהיה כשיתווספו עוד 1150 יחידות דיור?
"רק" מצוקת חנייה בעקבות התוכנית, במקום שיהיו יותר שטחי חניה, יקוצצו 25% משטחי החניה
"רק" הקנטרי שהובטח לנו- שטחו יופחת ביותר מ- 50%!! לטובת מגדלים בני 26 קומות!
שכנים יקרים-אתם יכולים לדמיין לעצמכם מה עומד לקרות כאן? אתם שבאתם לשכונה ירוקה, ושילמתם ממיטב כספכם, עבור איכות החיים של שכונה ירוקה, עומדים אוטוטו בפני עובדה מוגמרת!

אבל יש מה לעשות, פינוי המפעלים הוא מאוד חשוב, ובשום אופן אין לוותר עליו. אבל המחיר הנדרש הוא לא סביר בעליל- ולכן אנחנו זקוקים לכם.

הקמנו בימים אלה ועד על מנת לצאת במאבק ציבורי למניעת הפגיעה הקשה באיכות חיינו ושקולנו ישמע . אנו מבקשים כי תצטרפו ותחתמו בכדי שנוכל להביא כוח איתנו אל מקבלי ההחלטות.

זו לא מלחמה אבודה, תחתמו ותשפיעו.

תגובות