האופוזיציה בכפר סבא מתחזקת: רוויטל לן כהן ויהודה יוגד הצטרפו ליוזמה של יובל לוי

הפתעה במועצת העיר בכפר סבא: חברי המועצה רוויטל לן כהן ויהודה יוגד מצטרפים לסיעת תפוח. לפחות בכל הקשור להצעה לסדר יום בנושא ליקויים בבתי הספר בעיר. בכך הם מחזקים את האופוזיציה המונה כעת 7 חברי מועצת עיר. מה שאומר שהשבעה יכולים לזמן ישיבות מועצה שלא מן המניין בכל עניין דחוף. 
עם זאת, לא נשללה עדיין האפשרות שלן כהן תקבל סגנות בתואר במקום יו”ר סיעתה שפרש מהקואליציה עילאי הרסגור הנדין. מאוד יכול להיות שההצטרפות הזו, גם אם רגעית היא, תלחיץ את בן חמו והוא יקדם משא ומתן. 
"סיימנו שנת לימודים ובחודשי הקיץ יש להכין את בית הספר לקראת שנת לימודים חדשה עם תשתית נכונה לתחזוקה ותנאים טובים לתלמידי בית הספר", כתבו חברי המועצה מסיעת תפו"ח בשותפות לן כהן ויוגד. "תלונות רבות הועלו על ידי הורים: התלונה השכיחה ביותר – שירותים לא נקיים! "בתי השימוש באוסישקין מחרידים בכל רמה" "השירותים באולם אינם ראויים לשימוש" " הבן שלי מתאפק כל היום הוא נגעל להיכנס לשירותים" "השירותים בלובי בכניסה תמיד מטונפים" "גם בבית ספר גורדון השירותים לא נקיים בלשון המעטה"
המנקות מתחלפות כל הזמן, כי בלתי אפשרי שמנקה אחת על כל בית ספר שמועות אומרות שתנאי העבודה שלהם לא הגיוניים2 התוצאה היא שלא ניתן בתנאים כאלו לנקות את בית הספר". 

עוד הם טוענים כי המזגנים לא תקינים – מזגנים משנות ה – 80 שגם פוגעים בסביבה עד שמגיע טכנאי לתיקון המזגנים לוקח הרבה זמן , הם לא משתלטים על המזגנים חם נורא, הם מרעישים מאוד מאוד.

החברים מפרטים מספר ליקויים נוספים שיעלו לדיון ביום רביעי הקרוב במועצת העיר. 

תגובות