צילומי קייק סמאש – חוויה קסומה ומתוקה

 
בשעה טובה ומוצלחת התינוק שלכם עומד לחגוג שנה והשמחה בבית רבה. כדי לחגוג יום הולדת לתינוק או לתינוקת יש להזמין אורחים ולהכין עוגה מושקעת או להזמין עוגה טעימה ומרשימה ביופייה. חשוב לזכור כי התינוק רק בן שנה לכן הוא נהנה בעיקר מתשומת הלב המופנית אליו, אך בלי צילום האירוע לא יוותרו לו זיכרונות מיום ההולדת הראשון לחייו. כדי להנציח את מסיבת יום ההולדת באופן מקורי וייחודי כדאי לפנות לסטודיו לצילום המתמחה בין השאר גם בצילומי משפחה וקייק סמאש.

יום הולדת שנה לתינוק החמוד והמקסים

צילום יום הולדת בסגנון קייק סמאש מבטיח לתינוק ולהוריו חוויה מתוקה וקסומה, ואירוע מרגש ובלתי נשכח. את הצילומים עורכים לרוב בסטודיו המאובזר, כאשר הצלם והצוות שלו מכינים תפאורה מתוקה ברקע ושלל אביזרים מדליקים. שיא הצילומים מתחיל כאשר מציבים לפני התינוק החמוד עוגה צבעונית וססגונית עם קישוטים של סוכריות וקצפת, מומלץ להזמין עוגה בעיצוב מקורי וייחודי כמו עוגה בעיצוב הלו קיטי או כל דמות אחרת שאהובה על ידי הילדים.

חשוב לדעת כי יש לתכנן מראש צילומי קייק סמאש, לכן רצוי לתאם עם הסטודיו לפחות שבוע או שבועיים מראש. ההורים יכולים להחליט האם להכין את העוגה בעצמם או לרכוש אותה בקונדיטוריה, עם זאת לרוב עדיף להזמין את העוגה מבין שלל העוגות המעוצבות והאיכותיות שהסטודיו מציע. יש לזכור כי לצוות של הסטודיו לצילום ניסיון עשיר בתחום, לכן כדאי להקשיב להמלצות שלהם לגבי בחירת רקע ועיצוב העוגה.

אפשר לשלב גם תמונות עם ההורים ואחים ואחיות

אין כמו אלבום תמונות מקורי ומרגש של התינוק הזולל להנאתו עוגה צבעונית וטעימה. האלבום יהווה מזכרת לכל החיים עבור ההורים והילד שלהם. עם זאת, חשוב לזכור כי התינוק עומד ללכלך את בגדיו לכן יש לדאוג לבגדי החלפה נקיים. צילומי קייק סמאש מתרכזים אמנם בתינוק הזולל את העוגה המונחת לפניו, אך לרוב נהוג לצלם את התינוק במיטב בגדיו עוד לפני הזלילה הגדולה, כאשר גם ההורים והאחים והאחיות מוזמנים לחגיגה ולסט צילומים מדליק, כך כולם זוכים לחוויה בלתי נשכחת לכל החיים.

טרנד פופולרי ואהוב

המקור לצילומי חגיגת הקייק סמאש לכבוד יום הולדתו הראשונה של התינוק הגיעו לארצנו הקטנטונת מארה"ב. תוך זמן קצר ההורים בארץ אימצו בהתלהבות את יום הצילומים המתוק והססגוני, והם זוכים לחוויה מדליקה וייחודית ולאלבום תמונות מרהיב. כדאי לדעת כי הצילומים בסטודיו אורכים כשעתיים, כאשר לכל תינוק יש את הקצב שלו. החגיגה מתחילה כאשר התינוק טועם מהעוגה, מחייך בהנאה, מועך את העוגה, זוחל עליה, אוכל בפה מלא ומתלכלך להנאתו ללא כל הפרעה.

מעבר לעוגה המעוצבת והצבעונית כדאי להוסיף אביזרים מדליקים לסט כדי ללכוד רגעים מתוקים במיוחד והנציח את התינוק מבעד לעדשת המצלמה בזוויות אמנותיות. לאחר בחירת התמונות המרשימות ביותר, הצלם מלטש אותן בפוטושופ ומדפיס את הצילומים באיכות גבוהה. לסיכום, אם התינוק שלכם עומד לחגוג בקרוב יום הולדת ראשון, כדאי לכם לתאם יום צילומים בסטודיו וליהנות ממזכרת מדהימה לכל החיים.


תגובות