כתב אישום נגד גניקולוג מאזור השרון בגין אינוס במרמה ומעשה מגונה במרמה

פרקליטות מחוז ת”א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לביהמ”ש המחוזי בעיר נגד גניקולוג מאזור השרון, בן 48, בגין אינוס במרמה ומעשה מגונה במרמה. כתב האישום מייחס לנאשם אינוס במרמה ומעשה מגונה במרמה כלפי 2 מתלוננות, בנות 20 ו- 33, וכן מעשה מגונה במרמה כלפי מתלוננת שלישית, בת 32.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד רוזי כבאז, הנאשם הינו רופא נשים ומטפל מיני (סקסולוג) בבי”ח “מאיר” בכפר-סבא ובמרפאותיו הפרטיות בבת חפר וברמת השרון. המתלוננות הגיעו למרפאותיו בהזדמנויות שונות והתלוננו בפניו, בין היתר, על כאבים בעת קיום יחסי מין. הנאשם ביצע במתלוננות את העבירות המיוחסות לו בכל אחד מהאישומים, בכך שהשיג את הסכמתן למעשים אלה על ידי הצגתם באופן הנחזה להיראות כאילו מדובר בבדיקות וטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול בתלונותיהן.

הנאשם רופא נשים ומטפל מיני, ועבד בכל זמן רלבנטי לכתב אישום זה בבי"ח מאיר בכפר-סבא ובמרפאותיו הפרטיות.

מתלוננת הגיעה למרפאתו של הנאשם ברמת השרון לקבלת טיפול.
ב.ב. ביקשה מהנאשם מרשם לכדורים למניעת הריון, והתלוננה בפני הנאשם על כאבים בעת קיום יחסי מין, על יובש נרתיקי וחשד לפטרייה בנרתיק. 
הנאשם תשאל את ב.ב. באשר לתלונותיה, וערך לה בדיקה גניקולוגית.
בהמשך, ביצע הנאשם בב.ב. מעשים מגונים וכן בעל אותה במרמה בכך שהשיג את הסכמתה למעשים אלה על ידי כך שהציג את מעשיו באופן הנחזה להיראות כאילו המדובר בבדיקות וטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול בתלונותיה. 

הנאשם ביקש מב.ב. לשכב על מיטת הטיפולים ולפשוט את בגדיה התחתונים והיא נעתרה. הנאשם נטל מכשיר רטט, הניח אותו על איבר מינה של ב.ב. בעודו רוטט, וביקש ממנה לדרג את רמת הנאתה המינית בתגובה להפעלת המכשיר בסולם של 1 עד 5.

ב.ב. צייתה להוראות הנאשם, דרגה במענה לפניותיו אליה את הנאתה המינית בהתאם לסולם האמור, תוך הפעלת המכשיר על ידי הנאשם.
בהמשך הניח הנאשם את המכשיר הרוטט על הדגדגן של ב.ב. והחדיר אצבעות לאיבר מינה, שאל אותה אם נעים לה, ואמר לה כי הוא בודק אם יש לה פוטנציאל להגיע לסיפוק תוך כדי חדירה. המתלוננת השיבה כי לא נעים לה, והנאשם המשיך להחדיר את אצבעותיו לאזורים שונים באיבר מינה.

לאחר מכן, הוציא הנאשם את ידו מאיבר מינה של ב.ב. שפשף את אצבעו על הדגדגן שלה, וביקש ממנה לדרג את רמת הנאתה המינית בהתאם לסולם ההנאה, בתגובה לשפשוף אצבעו על הדגדגן של המתלוננת. בשלב זה, ביקשה ב.ב. מנאשם לחדול ממעשיו, והוא חדל.
במעשיו אלה אנס הנאשם את ב.ב., בעל אותה, וביצע בה מעשים מגונים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, בהסכמתה שהושגה במרמה לגבי מהות המעשה.

על פי האישום השני, הגיעה ג.ג., למרפאתו של הנאשם בבית חולים מאיר בכפר סבא והתלוננה בפני הנאשם על כאבים בעת קיום יחסי מין.

הנאשם ביצע בג.ג. מעשים מגונים וכן בעל אותה במרמה בכך שהשיג את הסכמתה למעשים אלה על ידי כך שהציג את מעשיו באופן הנחזה להיראות כאילו המדובר בבדיקות וטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול בתלונתה. הנאשם חזר על מעשיו עם מתלוננת זו בדיוק כמו המתלוננת הקודמת. 

ביום 12.7.15 הגיעה ג.ג., על פי הנחיית הנאשם, לבדיקה נוספת במרפאתו בבי"ח מאיר. הנאשם תשאל אותה לגבי תלונתה ומצבה העדכני.

הנאשם ביצע בג.ג. מעשים מגונים וכן בעל אותה במרמה בכך שהשיג את הסכמתה למעשים אלה על ידי כך שהציג את מעשיו באופן הנחזה להיראות כאילו המדובר בבדיקות וטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול בתלונתה. 
הנאשם ביקש מג.ג. לשכב על מיטת הטיפולים ולפשוט את בגדיה התחתונים והיא נעתרה. הנאשם, נטל מכשיר רטט, הניח אותו על הדגדגן של ג.ג. בעודו רוטט, וביקש ממנה לדרג את רמת הנאתה המינית, על פי סולם הנאה בתגובה לפעולת המכשיר.

ג.ג. צייתה להוראות הנאשם, דרגה במענה לפניותיו אליה את הנאתה המינית בהתאם לסולם האמור, תוך הפעלת המכשיר בידי הנאשם על הדגדגן של ג.ג. משהבחין הנאשם כי שיתוף הפעולה של ג.ג. הינו חלקי אמר לה: "טוב שאני יודע את העבודה, אחרת הייתי נעלב", בהמשך החדיר הנאשם את המכשיר הרוטט לאיבר מינה של ג.ג. ושב וביקש ממנה לדרג את רמת הנאתה המינית, על פי סולם הנאה.

הנאשם אמר לג.ג. שהיא צריכה ליהנות מגירוי באצבע, והחדיר את אצבעו כשהיא עטויה בכפפה לאיבר מינה. משבקשה ג.ג. מהנאשם לחדול ממעשיו משום שלא נעים לה, הוא חדל ממעשיו.

במעשיו אלה אנס הנאשם את ג.ג., בעל אותה וביצע בה מעשים מגונים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, בהסכמתה שהושגה במרמה לגבי מהות המעשה.

על פי האישום השלישי הגיעה ד.ד., ילידת 1984, למרפאתו של הנאשם בבבת חפר.הנאשם חזר על אותם מעשים כמו שאר המתלוננות.


תגובות