חשיפה: אלי כהן מסיעת תפוח פורש ממועצת העיר בכפר סבא – אתי הדנה תחליף אותו

חשיפה בלעדית בפורטל השרון פוסט: אלי כהן חבר סיעת תפוח הודיע על פרישתו ממועצת העיר. תחליף אותו הבאה ברשימה: אתי הדנה. 
חברתו לסיעה, ענת קלומל ברכה אותו:"אני רוצה להודות לחבר המועצה לשעבר אלי כהן הפורש ממועצת העיר כפר סבא כחלק מרוטציה עם גב’ אתי הדנה. אלי, אתה ממשיך את פעילותך הציבורית ברמה הארצית, לפעול למען שיקום אסירים, והדור הצעיר שאתה שואף שיהיה לו עתיד טוב יותר מהחיים במצוקה בשכונות.
"כ – 30 שנה הנך איש ציבור וממנהיגי צעירי מפלגת העבודה בכפר סבא. אתה חבר של כל בכירי מפלגת העבודה יצחק רבין ז"ל, שמעון פרס, בוג’י הרצוג, אופיר פינס, פואד בן אליעזר … למדת אותי מה זה פוליטיקה כדי שאני אבין למה אני נכנסת כחברת מועצה. ואני בטוחה שאתה תמשיך את פעילותך הציבורית ברמה הארצית ותפעיל את רשת הקשרים הענפה שלך כדי לתרום לחברה הישראלית ולמען חיים טובים יותר לדור הצעיר. יש לך משפחה נפלאה, אישה עם קריירה ניהולית, ילדים מוצלחים שהם גאוותך ואפילו נכדים.
ועוד אוסיף, היית "העד" בחתונתי ודאגת לארגן לנו שבת חתן במבריא כדי לשמח את האנשים המבוגרים בבית האבות. אני יודעת שעשית זאת מכל הלב ובנתינה גדולה ותשומת לב לציבורים שונים בעיר כפר סבא. שמוליק ואני מודים לך על כך וכחברת מועצה אני מודה לך על תרומתך לתושבי העיר כפר סבא כחבר מועצת העיר כפר סבא". 

תגובות