אהרון שחם, משנה למנכ”ל מלונות דן המלונאי המעוטר ביותר בישראל ותושב רעננה, קיבל את פרס יקיר ההסתדרות לשנת 2016

 
הפרס המכובד ניתן לאהרון שחם כאות הערכה מיוחד על פועלו לשמירת זכויותיהם של העובדים ועל תרומתו הרבה למען הקהילה ולהעסקת עובדים עם מוגבלויות במלונות דן

אהרון שחם, משנה למנכ"ל מלונות דן לענייני משאבי אנוש, המלונאי המעוטר ביותר בישראל ותושב העיר רעננה, קיבל את פרס יקיר ההסתדרות לשנת 2016 מידיו של מר גרשון גלמן, יו"ר מרחב תל אביב יפו בהסתדרות.

הפרס המכובד ניתן לאהרון שחם כאות הערכה מיוחד על פועלו לשמירת זכויותיהם של העובדים ועל תרומתו הרבה למען הקהילה ולהעסקת עובדים עם מוגבלויות ברשת מלונות דן, אשר גם בזכות פעילות זו זכתה החברה בפרס אלוין על העשייה הרבה בתחום זה.

אהרון שחם ממלונות דן הינו נציג המעסיקים הראשון אי פעם שמקבל את פרס "יקיר ההסתדרות".

הפרס ניתן לאהרון שחם אשר כיהן במשך שנים רבות כיו"ר ועדת העבודה של התאחדות המלונות שבמסגרתה ניהל משאים ומתנים על הסכמי העבודה הענפיים ולמרות שייצג את המעסיקים הצליח להעניק לעובדי הענף הישגים שבזמנם היו פורצי דרך, כגון: שבוע עבודה של 40 שעות עבודה ,קרן השתלמות, פנסיה מקיפה, ועדה פריטטית קבועה, הקמת קרן הרווחה, למען עובדים מותשים, קרן הדרכה ומרכז לקידום מקצועי ועוד.

פרס זה מצטרף לפרסים מכובדים אחרים אותם קיבל אהרון שחם לאורך השנים: במרץ 2016 הוענקה לשחם תעודת הוקרה מטעם התאחדות המלונות בישראל על פעילותו למען המלונאים והעשייה הענפה ושורת התפקידים בהם כיהן.

בשנת 2013 שחם קיבל את עיטור המלונאות מטעם התאחדות המלונות בישראל על תרומתו הרבה להתמקצעות ענף המלונאות, בין היתר קליטה וליווי דורות מלונאים תוך הנחלת אמונתו בטיפול נכון ואמפטיה בעובדים כדי שזאת תוקרן גם על השרות לאורחים.

בשנת 1999 הוענק לו פרס "משה ברנע" מטעם איגוד מנהלי בתי המלון על ההשפעה הרבה שהיתה לו על תעשיית המלונאות, הנהגת שיטות עבודה וניהול חדשות.

בעת חלוקת הפרס על-ידי גרשון גלמן מנהל מרחב ת"א בהסתדרות אמר לו אהרון שחם הנרגש: "קיבלתי מספר אותות הערכה בחיי, אבל הפרס הזה הכי מרגש אותי במיוחד כשמדובר בהכרה מצד העובדים וההסתדרות על אף הקשיים שהערמתי לפעמים בעת המשא ומתן תוך התחשבות גם בצרכי העובדים ותוך מתן כבוד והערכה לפועלם."

בתמונות (מימין לשמאל):
גרשון גלמן, יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב יפו, ליאורה לנגר, יו"ר נעמ"ת במרחב תל אביב יפו ואהרון שחם, משנה למנכ"ל מלונות דן לענייני משאבי אנוש.
גרשון גלמן, יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב יפו ואהרון שחם, משנה למנכ"ל מלונות דן לענייני משאבי אנוש.

צילום: סיון פרג’

 

תגובות