“עילאי הרסגור הנדין: “זה נראה לא טוב שאדם שרץ ברשימת מעו”ף מקבל כזאת עבודה”

עופר כהן, חבר ברשימת מעו”ף, רשימתו של ראש עיריית כפר סבא, זכה במכרז לעבודות לשיפוץ משכן האמנים מטעם החברה הכלכלית של עיריית כפר סבא. 



בעקבות חשיפת פורטל השרון פוסט, ואתר ביקורת בונה הנושא עלה בישיבת מועצת העיר האחרונה. 
העבודות נערכו באחריות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא.

עלות העבודות היא כ – 100,000 אלף שקלים, השיב סגן ראש העירייה צביקה צרפתי: "היות והפרויקט תוקצב בסכום הפטור ממכרז, פטור עד 140,000אלף שקלים התקיים הליך של הגשת הצעות מחיר בחברה הכלכלית, במסגרתו הוגשו שלוש הצעות מחיר ונבחרה הזולה מתוכן. החברה ע.מ. חידושים בבעלות עופר כהן ביצעה את העבודה. כידוע לכולם עופר כהן אינו חבר מועצת עיר מטעם מעו"ף. החברה הכלכלית שפטה את ההצעות שהוגשו לה על פי פרמטרים מקצועיים בלבד. כאמור, סכום התשלום עבור עבודות השיפוץ עומד על כ- 100 אלף שקלים", כך לדברי צרפתי שהוסיף עוד "הזמנת העבודה ואישורה בוצעו על ידי החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא". 

עילאי הרסגור הנדין מי שכיהן עד השבוע שעבר כסגן ציין "זה נראה לא טוב שאדם שרץ ברשימת מעו"ף מקבל כזאת עבודה". 

יצויין כי בתקופת השיפוץ במרכז האומנים היה ממה שיינפיין מ"מ יו"ר החברה הכלכלית וכך הגיב כשביקשנו תגובתו לעבודה שקיבל חבר ברשימת ראש העירייה "לא נתקלתי בשום מכרז בו הופיע השם עופר כהן".

יצוין כי בסמוך לסיום העבודות במשכן החדש התפטר במפתיע שיינפיין מתפקידו בתואנה שההתנדבות גוזלת ממנו זמן רב וכך השיב:"לחברה הכלכלית פעילות ענפה ובמסגרתה פעלנו רבות בתמיכת ראש העירייה , בתחומים מגוונים בפיתוח העיר ,ברווחה,בתרבות , בבינוי בתשתיות ועוד , אשר עליהם גאוותי . יחד עם זאת , בכניסתי , החברה העסיקה כ- 10 עובדים בסך הכל, נכון להיום מעסיקה החברה הכלכלית כ- 40 עובדים. פעילות החברה גדלה בהתאם, פעילות החברה השוטפת הינה של מאות מיליוני שקלים. דבר זה, שאין ספק מוכיח על יעילותה ושגשוגה של החברה הכלכלית בתקופת כהונתי, מצריך ממני שעות יומיות רבות של השקעה הגוזלים זמן רב הן מחיי הפרטיים והן מחיי הציבוריים בתחומים אחרים אשר אני אמון עליהם. עלי לציין , כי למרות שאני מכהן בתפקידיי אלו בהתנדבות , הרי ששעות פעילותי השבועיות עולות בהרבה מאשר השעות של בעלי תפקידים בשכר, תואר או בשניהם. והדבר הוא אות כבוד עבורי למען תושבי העיר. אך כדי לשרת אותם בצורה נאמנה ולהתמקד בפרויקטים רבים הקורמים עור וגידים בימים אלו ממש – נזקקתי בצער רב להתפטר מתפקידי בחברה הכלכלית ובקשתי למנות אדם אחר תחתיי אשר זה יהיה עיקר פעילותו". 

תגובות

תגובות