אנה בויקו, בוגרת כפר הנוער עתיד רזיאל בהרצליה נבחרה כמצטיינת נשיא המדינה לשנת 2016

 
אנה נולדה באוקראינה ובגיל 10 המשפחה עלתה לישראל – המקום בו תמיד רצתה לגור. ביום העצמאות האחרון, אנה סימנה עוד הישג בסיפור ההשתלבות המוצלח שלה בארץ, כאשר זכתה בתואר המכובד "חיילת מצטיינת נשיא", והשתתפה בטקס מרשים בבית הנשיא בו קיבלה את התעודה ואת סיכת המצטיינת.

אל כפר הנוער עתיד רזיאל בהרצליה, שבפיקוח המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, הגיעה אנה בכיתה ז’ ולמדה במקום כחניכת פנימיה במשך 6 שנים וכבר מאז התבלטה בהישגיה הלימודיים והערכיים. היא סיימה לימודיה בשנת 2014, במגמת המוזיקה (10 יחידות). לצד לימודיה, היא גם הצטרפה לקבוצות המד"צים – חניכים מצטיינים שמסייעים בהדרכה לתלמידים חדשים, ואף כיהנה כיו"ר מועצת המד"צים.

בתום לימודיה, התגייסה אנה לצבא והתקבלה לקורס מפקדות בבסיס הטירונות ניצנים. "אני אוהבת את מה שאני עושה ונותנת את הכל מהלב", היא אומרת, "אני לא מוותרת לעצמי וגם לאחרים ודורשת לעשות את המקסימום, מתוך אמונה שלמה".

גם היום המוזיקה מהווה חלק בלתי נפרד מחייה של אנה, המתגוררת בבת-ים "בכל הטקסים הצבאיים בבסיס אני משתתפת ושרה, ומארגנת ערבי שירה ונגינה בין החברים", היא מספרת.

"אנה הייתה שותפה למנהיגות הנוער שהובילה תהליכים ומיזמים רבים בכפר", מספר המנהל אבי לוגסי, "אני בטוח שההתנסות תרמה לביטחונה העצמי ולמנהיגות שגילתה ומגלה גם בשרותה הצבאי. אנו גאים בה ומברכים אותה".


תגובות

תגובות