למעלה מחצי שנה עברה מאז מותה הטראגי של מאיה אלמו ז”ל מכפר סבא ומשרד החינוך טרם סיים בדיקתו

 
גלעד האב של מאיה ז"ל, סיפר כי משרד החינוך יצר קשר ונפגש עם האם פעם אחת בלבד בחצי השנה האחרונה, אך איתו, כאביה ומי שלקח את מאיה באותו בוקר נורא לבית הספר, אותו בוקר בו לא הספיקה לעלות להסעה, כלל לא יצרו קשר. "לא שיתפו אותנו בכלל, לא שיתפו פעולה וזה עצוב לנו מאוד. היו צריכים לכל הפחות לשתף אותנו בתהליך אבל לא נראה שזה בראש סדר מעייניהם. אני מאוכזב מאוד, זו חומת שתיקה ונראה לי שכאילו מנסים להעלים את הסיפור. אנחנו עייפים מהסיפור הזה. אבל ציפינו שלפחות יבואו לדבר איתנו, אולי זה היה מקל קצת, אבל שום דבר, כלום. זה עצוב והעצב לא קל". 

עוד מוסיף האב "איך לא יצרו איתי כלל קשר אפילו לא פעם אחת? אז מה הם חוקרים אם לא בדקו איתי בכלל? איך הוועדה בשלביה האחרונים אם לא נפגשו איתי אפילו לא פעם אחת?! ילדה כזו מדהימה, חרוצה, נעימה שכולם אהבו, ילדה עם נתונים כה גבוהים, הכל לא ברור פה?! מה בדיוק הם מחפשים? זה הכי כואב לי שהעלימו את הסיפור שלה. זו ילדה שתרמה ונתנה, הייתה הולכת לגייס כסף לתרומות, כי היה אכפת לה. אז מה מחפשים במשרד החינוך?!". 

מאיה אלמו ז"ל, ילדה חכמה מאוד, יפהפיה ומחוננת שמה קץ לחייה באותו בוקר בו כיתתה נסעה לטיול השנתי, בסוף חודש נובמבר 2015. מאיה לא הספיקה להגיע, הכיתה נסעה, ושעה לאחר מכן שמה קץ לחייה. 

ממחוז מרכז נמסר בתגובה: "המשרד מביע צער עמוק על האירוע הטראגי. במחוז מציינים כי הוועדה מצויה בשלביה האחרונים וכי עם תום גיבוש המסקנות, הם יעמדו בקשר עם המשפחה". 


תגובות