משטחי שיש למטבח מבית חברת אבן קיסר

 

קרדיט תמונה: אבן קיסר ישראל

שיש הוא משטח העבודה החשוב ביותר במטבח, גם מבחינה פרקטית אשר בו אנחנו עושים שימוש יום יומי, וגם מבחינת עיצוב המטבח, השיש הוא אחד הגורמים שהכי משפיעים על נראות המטבח.

בעידן המודרני של היום, המטבח נהפך למרכיב חשוב מאוד בעיצוב הכולל של הבית, שכן משטח העבודה במטבח משמש אותנו לצרכים פרקטיים כמו – הכנת ובישול ארוחות, אך משטח העבודה יכול לשמש אותנו גם לשולחן אירוח, משטח לכתיבה ושימוש בעבודה עם לפטופ וגם כמקום עבודה ויצירה לילדים.

לכן כל החשיבה והתפיסה על משטח העבודה במטבח עברה שינוי ובשנים האחרונות מייחסים חשיבות גבוהה על שימוש בשיש איכותי למטבח אשר יתרום גם לשיפור מהבחינה הפרקטית וגם מהבחינה העיצובית.

חברת אבן קיסר המתמחה במשטחי שיש השכילה להבין זאת, מיטב המומחים של החברה ממנפים את השימוש בשיש למקום הרבה יותר גבוה על ידי שימוש בחומר הקוורץ הטבעי, אשר מחליף את השימוש בשיש הישן.

היתרונות במשטחי שיש מחומר הקוורץ של אבן קיסר

עיצוב בהתאמה אישית – ניתן לקבל את דגמי השיש של אבן קיסר בשלל סוגים, בעלי עיצוב מגוון עם קשת צבעים רחבה אשר יכולה להתאים לכל סגנון עיצוב לפי בחירת מעצב הפנים או האדריכל.

בימינו לא צריך להתפשר על משטחי שיש למטבח שהם לא בדיוק כפי שאתם רוצים, מכיוון שבעזרת משטחי שיש של אבן קיסר תוכלו לבצע התאמת צבעים בדיוק כפי שתרצו על מנת לייצר עיצוב מושלם המשדר אסטיתיקה ברמה גבוהה.

ניתן לבחור ולהתאים את גודל משטח השיש לפי בקשת הלקוח, בעזרת חיתוך בצורה מדויקת, בכדי להבטיח מקסימום התאמה לצרכי הלקוח.

כמו כן גם לגבי עובי השיש, כמובן שגם כאן הלקוח יכול לבחור ולהתאים את עובי השיש לפי הצרכים שלו.

למשטחי שיש למטבח או משטחים לאמבטיה יהיו דרישות ובקשות שונות מבחינה עיצובית ומבחינה פרקטית, את שני הבקשות ועוד ניתן לבצע לפי התאמה אישית.

בנוסף אפשר להתאים את משטחי השיש לפי סוג השימוש, למשל יכול להיות לחיפוי, או למדרגות.

אופי הגימור של המשטחים גם יהיה בעל דרישות שונות לפי צרכי הלקוח, ישנם משטחים מלוטשים, משטחים בסגנון מאט, או משטח בגימור טבעי.

משטח שיש עמיד לאורך שנים – משטחי השיש שומרים על מראה חדש ונקי לאורך רב של שנים. היתרון הבולט הוא שהשיש עמיד נגד שריטות, חבלות ומכות אשר מתרחשות חדשות לבקרים בכל מטבח.

תחזוקת השיש באופן שוטף בקלות – כנראה שמתישהו הייתם צריכים לנקות את השיש במטבח מכתמים של רטיבות או סוגי כתמים שונים, המשטחים של אבן קיסר מעניקים עמידות בפני כתמים אלה בצורה מוחלטת. המשטחים אינם מצריכים אטימות או שימוש בחומר ניקיון מיוחד, מה שמין הסתם הופך את עבודת השמירה על ניקיון במטבח להרבה יותר פשוטה ונוחה.

לסיכום:

חברת אבן קיסר יודעת לספק מענה לכל צורך אשר עולה מצד הלקוחות לגבי התאמת משטחי השיש, עיצוב, גודל, עובי, גימור, צבעים סוג שימוש ועוד. לכן אין צורך להתפשר כאשר בוחרים את משטח השיש למטבח, אשר משמש אותנו ביום יום.

תגובות