הרצליה והים – תערוכה חדשה ב”בית ראשונים” מוקדשת לחוף הים הכל-כך פופולרי בעיר, החל מיום ראשון, 8.5

לא ניתן לספר את סיפורה של הרצליה ללא סיפורו של חוף הים, שזה קרוב ל- 100 שנה ממלא תפקיד חשוב בחיי התושבים וברווחתם.

עכשיו החליט מוזיאון “בית ראשונים” להקדיש את התערוכה הקרובה לחוף שהרצליינים רבים ראו בו מעין בית שני, ועד היום בכל עונות השנה ושעות היום והערב אפשר לראות אותו מאוכלס ומבוקש.

התערוכה ב”בית ראשונים” כוללת תמונות ארכיון נדירות של חוף הים משנות העשרים עד שנות השישים של המאה הקודמת, שצולמו ע”י תושבי המושבה הרצליה בעשורים הראשונים לקיומה. התמונות נוגעות במגוון רחב של נושאים, כמו למשל אופנה של פעם, העפלה, בילוי משפחתי, ביקור אח”מים בחוף ועוד.

כל אוהבי הים מוזמנים לבוא וליהנות מהצצה נוסטלגית מרגשת ולחוות את קסמו של החוף, דווקא במרכז העיר. הפתיחה ביום ראשון, 8/5//16 בשעה 18:45 בגינת מוזיאון “בית ראשונים”, רח’ הנדיב 8.

ראש העיר משה פדלון אמר: “התמונות בתערוכה היפה והמרגשת נושאות איתן את המראות, הריחות והצלילים הכל-כך מוכרים של מה שלאורך שנים היה ונשאר מקום הבילוי האהוב ביותר – חוף הים. יישר כוח ל’בית ראשונים’ שהחליטו לתת ביטוי לחוויה המשמעותית הזו”.

מנכ”ל העירייה יהודה בן עזרא ציין ” מתוך הכרה בחשיבותה של רצועת החוף לאורך הים, משקיעה העירייה רבות בטיפוחה ובהנגשתה לציבור הרחב, כמו גם בהפיכתה למקום בילוי פעיל, וכך נוצר שילוב קסום של חיים עירוניים תוססים עם שכיית חמדה של ים כחול וחול זהוב”.



 

תגובות