קבוצת אמני רמת-השרון תציג בקרנבל הצועני בפארק (ו’ 25/03) תערוכה ייחודית באווירה פורימית: “פותחים מעגל 4”

 
מדובר בתערוכה שהיא בעצם ציור אחד משותף, כאשר לכל אמן ניתן בד זהה בגודל ובצורה. השנה הודבקה על הבד מראה קטנה בגובה משוער של עיני הצופים. כל אמן צייר את ציורו הוא, כאשר אתגר אחד מאחד את כל האמנים. כל הציורים מסודרים ברצף, במעגל אחד והקהל מוזמן לבוא ולבחון את השווה והשונה בציורים. כמובן שכל צופה ירצה לראות איך הוא עצמו משתקף במראות, משתלב בציור והופך לחלק מהאמנות
במהלך הקרנבל הצועני של פורים שיזמה העירייה בפארק העירוני ברח’ הנצח (ו’ 25/03), תוצג לראשונה התערוכה המסורתית של קבוצת אמני רמת השרון- "פותחים מעגל 4", שתביא נופך אמנותי מיוחד לחגיגות פורים.

מדובר בתערוכה שהיא בעצם ציור אחד משותף, כאשר לכל אמן ניתן בד זהה בגודל ובצורה. השנה הודבקה על הבד מראה קטנה בגובה משוער של עיני הצופים. כל אמן צייר את ציורו הוא, כאשר אתגר אחד מאחד את כל האמנים. כל הציורים מסודרים ברצף, במעגל אחד והקהל מוזמן לבוא ולבחון את השווה והשונה בציורים. כמובן שכל צופה ירצה לראות איך הוא עצמו משתקף במראות, משתלב בציור והופך לחלק מהאמנות.
שם התערוכה "פותחים מעגל" מסמל את רצון הקבוצה להיפתח ולקלוט אמנים חדשים. ואכן, כל שנה מצטרפים אמנים חדשים הרוצים לקחת חלק בציור המשותף השנתי ובפעילות הקבוצה בכלל.

קבוצת אמני רמת השרון הינה קבוצה עצמאית של אמנים תושבי רמת השרון המאגדת קרוב למאה אמנים. היא פועלת תוך שיתוף פעולה פורה עם עירית רמת השרון – בעיקר באמצעות מחלקת התרבות.

גם תערוכה זו היא פרי שיתוף הפעולה הזה. האמנים המשתתפים יזכו לקהל גדול וססגוני – והשמחה תהיה רבה. התערוכה תוצג במקום גם לאחר קרנבל פורים, עד התאריך 02 באפריל. הכניסה ללא תשלום- הציבור מוזמן.

תגובות