מנהלת בית הספר בו בוצעה הטרדה מינית כלפי ילדה שיגרה מייל להורים:”אני מבקשת להימנע מהמשך השיח בנושא”

הורי בית הספר היסודי בכפר סבא בו אירעה הטרדה מינית למול עיניהם של תלמידים אחרים בהפסקה התבקשו להימנע מלדבר על הנושא ביניהם בקבוצות ווטסאפ של בית הספר ובכלל. 

לכתבה הקודמת לחצו כאן 

כך כותבת המנהלת להורים:”כידוע לכם , התרחש השבוע (יום ב’) אירוע חריג בין תלמידים בחצר בית הספר. הנהלת בית הספר והצוות החינוכי/טיפולי מטפלים במקרה ברגישות ובמקצועיות, בשיתוף והתייעצות במסגרת “וועדה בין מקצועית” עם גורמי המקצוע הרלוונטיים (שפ”ח, רווחה, אגף חינוך, פיקוח) ובכפוף לחוזר מנכ”ל : אקלים חינוכי מיטבי ומניעת אלימות (אפריל 2015). כל זאת מתוך דאגה לשלומם של הילדים המעורבים ותוך שמירה על זכותם לפרטיות ומוגנות. “לצערי, אנו חשופים ביומיים האחרונים לשיח אינטנסיבי בין ההורים שמתנהל בערוצים שונים (ווטסאפ ופייסבוק), בהקשר לאירוע המדובר תוך הצגת מידע מוטעה. שיח זה, המאופיין בתפוצה רחבה (ללא שליטה) ,גורם לפגיעה בצנעת הפרט , בפרטיות ובכבוד של הילדים ומשפחותיהם. אני פונה לכל אחד ואחת מכם ומבקשת להימנע מהמשך השיח בנושא זה.
אני מזמינה אתכם לדיאלוג ישיר/אישי עם הצוות החינוכי /טיפולי והנהלת בית הספר. חשוב לי להדגיש כי התנהלות הורית אחראית הינה תנאי בסיסי והכרחי להתפתחותם הרגשית והחברתית של ילדנו, במצבי שגרה קל וחומר במצבים של התנהלות חריגה”. 

מספר הורים זעמו על המכתב “גם אין שום הסבר מה היה ועוד ההורים מותקפים על השיח ביניהם. ממש חוצפה”. 
 

תגובות

תגובות