מזעזע: האב דקר את האם ואת הבן שבא להגן על אמו >> לחצו לכתבה המלאה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז כנגד תושב טירה בן 45, בגין חבלה בכוונה מחמירה, תקיפת קטין ואיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד מיכל מזור, מאז שנת 2003 עלו היחסים בין המתלוננת לנאשם על שרטון והמתלוננת ביקשה להתגרש מהנאשם, אולם הוא סרב לכך. ביום 3.9.16 התפתח ויכוח בין המתלוננת לנאשם, שנגע לשימושה ברכב בניגוד להסכמתו. בהמשך לכך, נטל הנאשם סכין מהמטבח וניסה לדקור את המתלוננת בבטנה. המתלוננת הגנה על עצמה באמצעות ידיה וכתוצאה מכך פגעה הסכין בידה, גרמה לה לחתך עמוק והיא החלה לדמם ולצעוק מכאב. בנם, בן כ-17, הבחין במעשה וניסה להפריד בין הנאשם למתלוננת ולמנוע מהנאשם להמשיך ולפגוע באמו. בתגובה, דקר הנאשם את בנו באמצעות הסכין והבן נמלט מהבית ולאחר מכן פונה לבית החולים.

המתלוננת, אשר בעקבות פציעתה איבדה דם רב, התיישבה על ספה בסלון הבית והנאשם רכן לעברה וכיוון את הסכין לצווארה תוך שהוא צועק שבכוונתו להרוג אותה.

בעקבות הצעקות התעורר בנם, בן כ-14, אשר ישן על ספה בסלון, הבחין בנאשם רוכן לעבר המתלוננת עם סכין בידו, ומשך את הנאשם על מנת להפריד בין השניים. בעקבות זאת עזב הנאשם את הבית והמתלוננת פונתה בהמשך לבית חולים.

בשלב מאוחר יותר הזמין הנאשם שניים מילדיו לנסוע עמו ברכבו, ובמהלך הנסיעה אמר לאחד הילדים שהוא מצטער שלא הרג את המתלוננת, גם אם בשל כך היה יושב בכלא.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 
 

תגובות