מה מסתיר חבר המועצה ממה שיינפיין: התפטר בחשאיות מאחריותו בחברה הכלכלית של עיריית כפר סבא ומסרב לחשוף לציבור הסיבה

כמעט ואין אזרח בכפר סבא שלא שמע על האיומים להם טען חבר המועצה ממה שיינפיין לפני הבחירות. כמעט ואין אזרח שלא ידע על שומרי הראש שהביא לערב השקת התמודדותו לראשות העיר. כמעט ואין אזרח בעיר שלא שמע על הנאום חוצב הלהבות של שיינפיין כנגד בן חמו ביום בו הצביע נגד התקציב לפני 3 שנים. אחד הנאומים הסוערים אגב שידעה מועצת העיר מבחינת חבר סיעה היוצא נגד בן חמו. 

כולם שמעו, כולם חיזקו. תמכו ועודדו. לכן, מה רבה הייתה הפליאה והתדהמה יש לומר, שמיד לאחר הבחירות הצטרף שיינפיין לקואליציה של בן חמו, אותו אחד ששיינפיין יצא כנגדו בראש חוצות רק כמה חודשים קודם. קצרה היריעה מלספר כמה האכזבה בקרב הציבור גדולה מזגזוגו של שיינפיין. והוא סיפר לכולם שמבפנים הוא פשוט יכול להשפיע יותר. 

ברם, את גודל ההשפעה נשמח מאוד להכיר ולהתוודע לתועלתו של שיינפיין לה הוא טוען בקואליציה. מה שנראה לנו על פניו כמה שמסתכם פחות או יותר ובעיקר בתפקיד ממלא מקום יו”ר הדירקטוריון בחברה הכלכלית, כאשר בפועל על פי בן חמו יישק דבר. אה כן, ויש עוד תפקיד שחשוב לו לשמור עליו ובל נשכח שכאן יש פוטנציאל בחירות גדול: יו”ר צוות היגוי עירוני גמלאים ואזרחים ותיקים. 

אז מה הצליח להשיג שיינפיין מכניסתו לקואליציה? שאלנו להתייחסותו ונדווח ברגע שנקבל אותה. בינתיים לו הפתרונים כי לעת עתה הוא מסרב לחשוף כל פרט מההתפטרות הדרמטית החשאית שביצע בשבוע שעבר, עת שלח לבן חמו מכתב התפטרות מתפקידו. 

אז אם היו לו למר שיינפיין טענות ומענות על מה שגילה והוא מסרב לחשוף, מדוע לא התפטר מישיבתו בקואליציה? לא ידוע כי כאמור תגובתו התמוהה להתפטרותו הייתה “אגיב כאשר אחליט לנכון”. 

התפטרותו כך או כך, מצטרפת לעליות ומורדות שיודעת הקואליציה הכי יוצאת דופן שידעה מועצת העיר בכפר סבא אי פעם: כל אלה שיצאו נגד בן חמו רגע לפני הבחירות הזדחלו פנימה והיה מאוד חשוב להם לקבל תארי כבוד למיניהם. 

אז מה קרה בשבוע שעבר בחברה הכלכלית? מדוע מסרב שיינפיין לחשוף לציבור מה אירע שהביא אותו לצעד קיצוני שכזה? כאמור  שיינפיין מסרב לחשוף ונראה על פניו כי סירובו לשקיפות מצטרף לנדבך ההגנה שלו על בן חמו שכן שיינפיין נראה על פניו כחושש להפסיד את מקומו בקואליציה המועדפת עליו. 

 

תגובות