בית ינוב עוזבת את כפר סבא לטובת רעננה

 
ביום ראשון נרשמה היסטוריה קטנה ברעננה. חברת ינוב בנייה ופיתוח החלה בהריסת המסגרייה "בזק" חצור, ברחוב התעשייה, שפעלה במקום במשך 39 שנים ותבנה את בית ינוב החדש. ביום ראשון בבוקר הגיעו הכלים הכבדים של חברת ינוב והחלו בהריסת המסגרייה.

חברת ינוב חוגגת השנה 30 שנות פעילות בענף הנדל"ן. במסגרת החגיגות החברה תבנה את בית ינוב החדש ברחוב התעשייה ברעננה, ובתום הבנייה, בעוד כשנתיים, עובדי החברה יעברו לבניין היוקרתי החדש. ב-30 השנים האחרונות החברה ממוקמת בבית ינוב בכפר סבא, אולם החליטה במסגרת החגיגות לבנות לעצמה בית חדש. כמו כן, במסגרת אותן חגיגות 30 ינוב אף השיקה לוגו חדש.

בית ינוב החדש הינו בניין משרדים יוקרתי בן 6 קומות בשטח של כ-4,000 מ"ר. הבניין צפוי להתאכלס בעוד פחות משנתיים. מטה החברה יעבור למשרדים החדשים ובעלי מקצועות חופשיים רבים כמו עורכי דין ורואי חשבון כבר שכרו שטחים בבניין החדש. הבניין היוקרתי ייבנה על פי סטנדרטים של בנייה ירוקה. בין היתר הבניין יכלול קירות מסך עם זכוכיות מיוחדות שמטרתן לשמר את האור הטבעי הנכנס אליו, ובכך להוביל להתייעלות אנרגטית של הבניין. כמו כן, מערכות המיזוג מתקדמות ותוכננו בצורה אופטימלית כדי לחסוך באנרגיה.

לדברי שגיא לנצ’נר, מנכ"ל ובעלים של ינוב, "שדרוג נוסף שתכננו בבניין היוקרתי הוא חניית אופניים – גם לחשמליים. אנחנו רואים כי יש עלייה בשימוש באופניים חשמליים, ואנשים רואים בכלי תחבורה זה כאלטרנטיבה נוחה ויעילה להגיע למקום העבודה".

חברת ינוב הוקמה בשנת 1986 ולאורך השנים הקימה למעלה מ-2,500 יח"ד באזור השרון. ינוב הינה חברה משפחתית פרטית מובילה העוסקת ביזום, פיתוח ובניית פרויקטים למגורים ומשרדים. החברה מפעילה מערך בקרה על פי תקן האיכות הבינלאומי ISO 9001. מיום הקמתה משלבת החברה בהצלחה בין הקפדה על עיצוב לבין איכות בניה חסרת פשרות, והודות לכך זכתה בתואר "הבניין היפה בעיר" בפרויקטים שונים. לקוחות החברה מהווים את הנכס החשוב ביותר עבורה ונהנים משקט נפשי הנובע מן העובדה, כי ישנה כתובת אחת אחידה לכל פניות הלקוח.



תגובות