בנדיקט כפר סבא: לפתוח את הבוקר בסטייל

 
בנדיקט-מסעדת ארוחות הבוקר התל אביבית יוצאת מגוש דן ומגיעה לכפר סבא עם מסעדה שישית של היכל ארוחות הבוקר 24/7. המסעדה החדשה שנפתחה ממוקמת במתחם האורבני של G כפר סבא.

כפר סבא קיבלה בשנים האחרונות חיזוק משמעותי בדמות מתחם ג’י המפורסם. חברת גזית גלוב פתחה עבור התושבים והערים הסמוכות, את אחד המקומות היפים והעשירים בתוכן.

מסעדות ובתי קפה רבים מציפים את המקום. בנדיקט כפר סבא תוכנן ועוצב ע"י האדריכל ירון טל בהתאם לאווירת העיצוב של כל מסעדות בנדיקט- עיצוב נקי, רענן ועם זאת חם ומזמין שמתאים לסועדים בשעות הבוקר וכמו כן מתאים לאלו המגיעים בשעות הערב והלילה. שימוש בחומרים כמו אבן שמרצפת את כל החלל, קרמיקות לבנות, צבעוניות בגווני כחול, תכלת ,חום, צהוב ונגיעות של לבן. סגנון כפרי מעט מחוספס.

בנדיקט היא מסעדת קונספט שמגישה את הארוחה החשובה ביותר ביום מסביב לשעון. עם מגוון עצום של ארוחות בוקר מסגנונות שונים ברחבי הגלובוס המלוות את התפריט, לקהל האורחים נותר רק לבחור ולהתענג.

הסיפור של בנדיקט -המותג התל אביבי אשר לפני כמעט עשור גרם לשינוי פניה של הקולינריה הישראלית בכך שמתח את ארוחת הבוקר על כל שעות היממה כאשר הציע גישה חדשה – ארוחת הבוקר הינה חוויה שאינה תלויה בשעה. גישה שאומצה מידית ובחום רב בתל אביב ומחוצה לה, יצרה תקדים קולינרי שזכה להד תקשורתי רב והובילה למהפכה של ממש בעולם ארוחת הבוקר בארץ.

שיהיה בוקר טוב כל היום וכל הלילה.

בנדיקט כפר סבא 03-6868657
*כרגע המסעדה נמצאת בהרצה.

ההמלצה של פורטל השרון פוסט: מומלץ בחום
יחס חם ואדיב החל מהכניסה
אוכל: מגוון, בשפע, מנות רבות לבחירה
ההגשה נפלאה לעין והטעם משובח
חניה: בשפע בקניון ג’י
מחירים סבירים לגמרי
מומלץ מאוד לאוהבים לאכול אוכל טוב באווירה טובה
המקום מושקע ויפהפה
ציון: 10

תגובות