סמנכ”ל חברת החשמל וראש המטה לשילוב אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה במשרד הכלכלה התארחו בועדת הנגישות

 
ועדת הנגישות העירונית, שלאחרונה זוכה ליותר ויותר התעניינות מהרמה הארצית לאור פריחת הנגישות בעיר בשנתיים האחרונות, ארחה בישיבה האחרונה שני אורחים רמי דרג: אורן הלמן, סמנכ"ל חברת החשמל והעומד מאחורי פרוייקט "סיכוי שווה" המאתר ומשדך בין מקומות עבודה לאנשים עם מוגבלויות ואת הגברת דפנה מאור, מנהלת המטה לשילוב אנשים עם מוגבלויות במשרד הכלכלה.

הדיון המרכזי בועדה עסק בהנגשת מקומות עבודה לאנשים עם מוגבלויות במרחב העירוני ומציאת פתרונות יחד עם עובדי העירייה לפתוח מקומות עבודה בתוך העירייה לאנשים עם מוגבלויות מצד אחד, ועידוד בעלי עסקים בעיר להעסקת אנשים עם מוגבלויות מצד שני.
מר הלמן, סיפר כי הוא אב לילדה עם צרכים מיוחדים ושיתף בהחלטה ליזום את הפרוייקט ובהישגיו עד כה ואילו הגברת מאור הציגה את הצעות המשרד להשמת אנשים עם מוגבלויות בתחום התעסוקה והדגישה את המקומות בהם ניתן ליצור שיתופי פעולה בין הרשות המקומית לזו הארצית בכדי לעודד את השילוב.

חברת המועצה ויו"ר ועדת הנגישות פליאה קטנר: "אני שמחה על כך שמאז כניסתי לתפקיד זוכה הועדה לתשומת לב רבה ואנשים מהרמה הארצית מגיעים לעבוד יחד אתנו. לא בכדי כפר סבא הפכה לאחת הערים הנגישות בישראל לאחרונה, ואני בטוחה שהמידע שזכינו לו בוועדה יעזור לנו לקדם את הנושא ולשלב עוד ועוד אנשים עם מוגבלויות בתחומי תעסוקה שונים, מזוטרים ועד בכירים".



תגובות